Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35111
Title: Διαχείριση εκπαιδευτικών αλλαγών/καινοτομιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη τεχνολογικής/επαγγελματικής και γενικής εκπαίδευσης.
Authors: Δημόκα, Ευμορφία
Advisor: Παπακωνσταντίνου, Γεώργιος
Keywords: Εκπαιδευτική καινοτομία/αλλαγή, επιμόρφωση, επαγγελματική εκπαίδευση, γενική εκπαίδευση, διαχείριση καινοτομίας, εκπαιδευτικό σύστημα-καινοτομία;Educational innovation/change, training, vocational education, general education, innovation management, educational system-innovation
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα έρευνα αφορά τη Διαχείριση εκπαιδευτικών αλλαγών/καινοτομιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα πραγματοποιείται συγκριτική μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών τεχνολογικής/επαγγελματικής και γενικής εκπαίδευσης. Το δείγμα της έρευνας περιέχει εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γυμνασίων, γενικών και επαγγελματικών λυκείων από την Ξάνθη, την Λήμνο, την Αττική, την Κρήτη και Στερεά Ελλάδα. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο οι Έλληνες εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης δέχονται τις καινοτομίες στο εκπαιδευτικό σύστημα, τις επιζητούν και κατά πόσο είναι εκπαιδευμένοι να τις διαχειριστούν, σε σύγκριση με τους εκπαιδευτικούς τεχνολογικής/επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 121 εκπαιδευτικοί και τα κυριότερα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι: οι εκπαιδευτικοί είναι δεκτικοί στις καινοτομίες, θέλουν να πραγματοποιούνται συχνότερα και το 62,8% αυτών έχουν συμμετάσχει έστω και μία φορά σε ένα τέτοιο πρόγραμμα. Σημαντική επισήμανση είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς που δεν έχουν συμμετάσχει σε καινοτόμο πρόγραμμα είναι εκπαιδευτικοί των Επαγγελματικών λυκείων. Επίσης οι εκπαιδευτικοί και των δύο ειδών εκπαίδευσης επιθυμούν περισσότερη ενθάρρυνση και υποστήριξη (από το διευθυντή του σχολείου, το σχολικό σύμβουλο και τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας) ώστε να υλοποιούν καινοτομίες. Τέλος θεωρούν πολύ σημαντικά τα επιμορφωτικά σεμινάρια και επιθυμούν να πραγματοποιούνται συχνότερα, επιζητούν την μεγαλύτερη ευελιξία του ωρολογίου προγράμματος, την κοινωνικοπολιτική υποστήριξη και την οικονομική ενίσχυση για υλικοτεχνική υποδομή των σχολικών μονάδων ώστε να υλοποιούνται περισσότερες καινοτομίες.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία Δημόκα Ευμορφία.pdfΔιπλωματική εργασία2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.