Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35083
Title: Supportive feedback in distance learning: Paving the way to self-regulation? The case of HOU M.Ed in TESOL
Authors: Paraskevopoulou, Amalia
Advisor: Calfoglou, Christina
Keywords: supportive feedback;self-efficacy;autonomy;self-regulation;distance learning;υποστηρικτική ανατροφοδότηση;αυτεπάρκεια;αυτονομία;αυτο-ρύθμιση;μάθηση εξ αποστάσεως
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Ο πρωτεύων ρόλος της ανατροφοδότησης στην εξ αποστάσεως μάθηση είναι ομόφωνα αποδεκτός, καθώς η απόσταση καθηγητών-φοιτητών και οι περιορισμένες ευκαιρίες επαφής καθιστούν απαραίτητη την παροχή αποτελεσματικής ανατροφοδότησης (Hattie & Timperley, 2007, Chokwe, 2015). Η εργασία αυτή επιχειρεί να αποδείξει πως η υποστηρικτική ανατροφοδότηση στις γραπτές εργασίες επηρεάζει τους εξ αποστάσεως φοιτητές καθόλη τη διάρκεια των σπουδών τους στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Εκπαίδευση στο ΕΑΠ. Συγκεκριμένα, διερευνά τις αντιλήψεις των συμμετεχόντων σχετικά με το τι συνιστά υποστηρικτική ανατροφοδότηση, και εν συνεχεία την επίδραση τέτοιων υποστηρικτικών μορφών ανατροφοδότησης στην αντίληψη των φοιτητών σε σχέση με τις ικανότητές τους να φέρουν εις πέρας μία ακαδημαϊκή εργασία, την αποκαλούμενη άποψη περί αυτεπάρκειας (Zhang, 2001, Lynch & Dembo, 2004), που είναι δείκτης πρόβλεψης της κινητοποίησης των μαθητών, καθώς και μέτρο αυτο-αντίληψης σχετικά με την ακαδημαϊκή τους επίδοση. Ένας άλλος όρος κλειδί, ο οποίος θα αναλυθεί σε αυτό το άρθρο είναι αυτός της αυτο-ρύθμισης. Το να αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι μαθητές την ευθύνη για τη μάθηση (Zimmerman, 2002, Artino, 2006) είναι ένα ενδιαφέρον θέμα, το οποίο βρίσκει τέλεια εφαρμογή σε περιβάλλοντα εξ αποστάσεως μάθησης, καθώς οδηγεί στην αυτονομία και στην αυτο-βελτίωση (Dabbag & Kitsantas, 2004). Ο τελικός στόχος της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει τη σύνδεση μεταξύ αυτεπάρκειας και αυτο-ρύθμισης, με την υποστηρικτική ανατροφοδότηση να αποτελεί την κινητήρια δύναμη. Η έρευνα είναι ποσοτική και ποιοτική, συνδυάζοντας ένα ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε σε 67 εξ αποστάσεως μαθητές του ΕΑΠ και 5 σύντομες συνεντεύξεις. Θα επιχειρήσουμε να αποδείξουμε ότι, όπως είχαμε υποθέσει, η υποστηρικτική ανατροφοδότηση έχει όντως τη δύναμη να διαμορφώσει την προσωπική κρίση των μαθητών σχετικά με τις ικανότητές τους, και εν συνεχεία να ανοίξει το δρόμο προς την αυτονομία, και ως προς τη συγγραφή των ακαδημαϊκών τους εργασιών και ως προς τη διδασκαλία γενικότερα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-PARASKEVOPOULOUA-82237.docxSupportive feedback in distance learning1.16 MBMicrosoft WordView/Open
Dissertation-PARASKEVOPOULOUA-82237.pdfSupportive feedback in distance learning1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.