Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35044
Title: Σύγκριση εργαλείων δημιουργίας εκπαιδευτικού περιεχομένου
Authors: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ, ΦΩΤΙΟΣ
Keywords: Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης-Learning Management Systems (LMS);Εργαλεία αυτοαξιολόγησης-Assessment tools;Ηλεκτρονικό μάθημα-e-Learning;ΤΠΕ- ICT;Θεωρίες μάθησης-Learning theories
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μέσα από την εφαρμογή των βασικών θεωριών μάθησης, έχει οδηγήσει στη δημιουργία νέων εφαρμογών- εργαλείων, με σκοπό τη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων και τεστ αυτοαξιολόγησης και κατ’ επέκταση του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης. Η εργασία αυτή γράφτηκε με σκοπό την παρουσίαση στους αναγνώστες των βασικών χαρακτηριστικών των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (LMS) με αναφορές στις παιδαγωγικές θεωρίες που βρίσκονται πίσω από αυτά, καθώς και την αναλυτική παρουσίαση τεσσάρων εξ αυτών, έτσι ώστε να αναδειχθεί ποιο θεωρείται περισσότερο κατάλληλο για κάθε εκπαιδευόμενο, εκπαιδευτή ή και εκπαιδευτικό ίδρυμα με έμφαση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια βαθμίδα. Στη συνέχεια και επειδή η αυτοαξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ηλεκτρονικής μάθησης, εξετάζονται σε βάθος τέσσερα εργαλεία δημιουργίας τεστ αυτοαξιολόγησης και ο τρόπος με τον οποίο αυτά συνεργάζονται με τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης.
Appears in Collections:ΠΛΣ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.