Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35043
Title: H ενσωμάτωση του μοντέλου της «Αντεστραμμένης Τάξης» στην Στ’ Δημοτικού Ελληνικών Δημόσιων Σχολείων: επίδραση στην Επαγγελματική Εξέλιξη των Εκπαιδευτικών και την Ενεργό Μάθηση των Μαθητών
Authors: ΡΗΓΟΥΤΣΟΥ, ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Advisor: ΚΑΡΑΤΣΙΩΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ
Keywords: ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΤΑΞΗ;FLIPPED CLASSROOM
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μία έρευνα δράσης διερευνώντας την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του Μοντέλου της Αντεστραμμένης Τάξης (ΑΤ) στη διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΑΞΓ) σε μαθητές 12 ΣΤ’ τάξεων Δημοσίων Δημοτικών Σχολείων της χώρας. Με βάση πρόσφατες μελέτες, η έρευνα σχετικά με την εφαρμογή της ΑΤ στη διδασκαλία της ΑΞΓ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι ελλιπής. H ΑΤ είναι μια νέα παιδαγωγική προσέγγιση που έχει αποκτήσει δυναμική τα τελευταία χρόνια με σκοπό την αντιμετώπιση της δυσκαμψίας και της αναποτελεσματικότητας των παραδοσιακών δασκαλοκεντρικών πρακτικών μάθησης που συνεπάγονται υπερβολική εξάρτηση από διαλέξεις, αυξημένο φόρτο εργασίας στο σπίτι και μηχανική μάθηση. Σύμφωνα με την ΑΤ, οι μαθητές, αντί να παρακολουθούν την παράδοση του μαθήματος στην τάξη και να αναλαμβάνουν εργασία για το σπίτι, παρακολουθούν την παράδοση από το σπίτι τους μέσω εκπαιδευτικού ψηφιακού υλικού και διεκπεραιώνουν τις εργασίες στην τάξη. Ως αποτέλεσμα, ενισχύεται η Ενεργός Συμμετοχή (ΕΣ) τους αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Συνεπώς, η έρευνα αυτή στοχεύει, αρχικά, στο να εξετάσει την ετοιμότητα των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών στο να εντάξουν στοιχεία της ΑΤ στη διδακτική τους. Επίσης, τους καλεί σε αξιολόγηση του προσφερόμενου υλικού της παρούσας έρευνας καθώς και στο σχεδιασμό νέου. Τέλος, ερευνά την αποτελεσματικότητα της ΑΤ στο να προωθήσει την ΕΣ των μαθητών στην κατάκτηση της νέας γνώσης. Για την διεξαγωγή της έρευνας, γίνεται χρήση τόσο της ποσοτικής όσο και της ποιοτικής συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, αφενός μέσω ενός διαδικτυακού ερωτηματολογίου απευθυνόμενο στους εμπλεκόμενους καθηγητές και αφετέρου, μέσα από ανεπίσημες συζητήσεις που πραγματοποιούνται από αυτούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατόπιν παρουσίασης και κριτικής ανάλυσης των ευρημάτων, η έρευνα ολοκληρώνεται με τον σχολιασμό των επιπτώσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη διατύπωση προτάσεων για μελλοντική έρευνα ώστε να διερευνηθεί η ΑΤ από διαφορετικές οπτικές λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς των συγκεκριμένων περιπτώσεων.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RIGOUTSOUA-82242-12-17-DISSERTATION.zipΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ6.81 MBWinRAR ZIP archive (.zip)View/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.