Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35038
Title: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ο ρόλος του εκπαιδευτή .Μελέτη περίπτωσης δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας .
Authors: Φιλοσοφοπούλου, Αγγελική
Advisor: Κουτρούκης, Θεόδωρος
Keywords: ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ;ΔΗΜΟΣΙΑ;ΥΠΗΡΕΣΙΑ;ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα εργασία μελετήθηκαν οι τρόποι αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και ο ρόλος του εκπαιδευτή τόσο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων όσο και στη συμβολή του προκειμένου τα εκπαιδευτικά προγράμματα να καταστούν αποτελεσματικά. Το συγκεκριμένο θέμα καθίσταται ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα βοηθά ώστε να καταστούν αποτελεσματικά και ως εκ τούτου να προσφέρουν τις αναγκαίες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες στους εκπαιδευομένους. Η παρούσα μελέτη προτείνει τρόπους για την αποτελεσματική και αντικειμενική αξιολόγηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης στη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία. Συγκεκριμένα επιχειρεί να εφαρμόσει την αξιολόγηση τόσο από την πλευρά των εκπαιδευομένων, όσο και από την πλευρά των εκπαιδευτών.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΦΙΛΟΣΟΦΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΕ.pdfΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ818.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.