Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35034
Title: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΔΥΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ A1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥΣ
Authors: ΜΙΧΑΛΤΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΖΟΡΜΠΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Keywords: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ;EVALUATION;ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ;WRITING;ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ;VOCABULARY;ΕΠΙΠΕΔΟ Α1;B SENIOR LEVEL
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Αυτή η διπλωματική εργασία παρουσιάζει την αξιολόγηση δύο εμπορικά διαθέσιμων βιβλίων για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας επικεντρώνοντας στην προσέγγιση τους σε ότι αφορά στην δεξιότητα παραγωγής γραπτού λόγου μαθητών επιπέδου B’ Senior. Τα βιβλία που αξιολογούνται και συγκρίνονται είναι το ‘Spark 2’ των εκδόσεων Express Publishing και το ‘Here We Go 2’ των εκδόσεων Burlington Books. Αντικειμενικός στόχος αυτής της μελέτης είναι η ανάλυση και η σύγκριση των δύο βιβλίων σε ότι αφορά το περιεχόμενο και την μεθοδολογία που στοχεύουν ειδικά στην ανάπτυξη του γραπτού λόγου και του εμπλουτισμού λεξιλογίου, ενώ αναφέρεται και γενικότερα στην προαγωγή όλων βασικών δεξιοτήτων που απαιτούνται κατά την εκμάθηση ξένης γλώσσας. Στα πλαίσια αυτής της μελέτης έγινε αξιολόγηση των αναγκών των μαθητών στους οποίους τα συγκεκριμένα βιβλία απευθύνονται με την χρήση ερωτηματολογίων τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για τις απαιτήσεις αυτής της έρευνας. Αξιολογήθηκαν επίσης πληροφορίες από καθηγητές Αγγλικής γλώσσας που αφορούσαν στις προσωπικές τους εμπειρίες και γνώμες σε σχέση με τα συγκεκριμένα βιβλία. Οι πληροφορίες συλλέχθηκαν μέσω συνεντεύξεων οι οποίες περιείχαν στοχευμένες ερωτήσεις αλλά και αυθόρμητα σχόλια. Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν με την χρήση ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων χρησιμοποιήθηκαν για τον καθορισμό των απαραίτητων κριτηρίων αξιολόγησης των βιβλίων. Απώτερος στόχος ήταν τα κριτήρια αυτά να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες των μαθητών, τις πληροφορίες των καθηγητών και τις απαιτήσεις της διδακτέας ύλης, πάντα σε σχέση με τις βασικές αρχές της βιβλιογραφίας στον τομέα αξιολόγησης βιβλίων για την διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα. Στο τελικό στάδιο της μελέτης τα βιβλία αξιολογήθηκαν και συγκρίθηκαν σε συνάρτηση με τα προκαθορισμένα κριτήρια αξιολόγησης ενώ παράλληλα προτάθηκαν βελτιώσεις και προσθήκες στο περιεχόμενο και στις διδακτικές μεθόδους τους.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maria Michaltsou.pdfΔιπλωματική Εργασία4.6 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.