Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34991
Title: Αναζητώντας τα κίνητρα, τα εμπόδια και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των Ευρωπαίων ενηλίκων που μαθαίνουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα
Authors: Tζούτζα, Bάια
Advisor: Παπαστεφανάκη , Σοφία
Keywords: κίνητρα;motivations;εμπόδια;obstacles;εκπαιδευτικές ανάγκες;educational needs;ελληνικά ως ξένη;greek as a foreign language
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία μελετά τα κίνητρα, τα εμπόδια και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των Ευρωπαίων ενηλίκων που παρακολουθούν προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν 85 ενήλικες εκπαιδευόμενοι που διαμένουν σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και παρακολουθούν προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στη χώρα διαμονής τους. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν ηλεκτρονικά και μέσω συνεντεύξεων που πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε πως τα ισχυρότερα κίνητρα εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης γλώσσας αποτελούν το γενικότερο ενδιαφέρον για τη μάθηση, για τον πολιτισμό της Ελλάδας και η θετική στάση των εκπαιδευομένων απέναντι στην Ελλάδα και τους κατοίκους της. Ο περιορισμένος ελεύθερος χρόνος και η ελλιπής πληροφόρηση για τα εκπαιδευτικά προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας αποδείχτηκαν οι κυριότεροι αποτρεπτικοί παράγοντες για τη συμμετοχή των ενηλίκων σε αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα. Τέλος, η καλλιέργεια των γλωσσικών δεξιοτήτων του προφορικού λόγου και η συμμετοχή σε καθημερινά επικοινωνιακά πλαίσια αναδείχτηκαν ως οι βασικότερες εκπαιδευτικές ανάγκες των συμμετεχόντων.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. Τζούτζα.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής και Παράρτημα1.53 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.