Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34960
Title: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων για τη χρήση του Πληροφοριακού συστήματος Myschool στην Διοίκηση της σχολικής μονάδας
Authors: ΔΙΑΤΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΜΠΑΚΑΣ, ΘΩΜΑΣ
Keywords: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας;διοικητική πρακτική;διευθυντές;Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης;προσωπικά δεδομένα;myschool
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στην «Κοινωνία της Πληροφορίας» η υποδοχή και η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση αποκτάει στρατηγική σημασία για μια σειρά από λόγους που αναφέρονται κυρίως σε θέματα αναγκαιότητας ή ετοιμότητας αλλά και σε θέματα λειτουργικής τους ενσωμάτωσης στην καθαυτό εκπαιδευτική διαδικασία και διοικητική πρακτική. Κάτω από αυτό το πρίσμα τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα έχουν αναπτυχθεί και εισαχθεί στην εκπαίδευση, Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, η χρήση των οποίων από τις σχολικές μονάδες στοχεύει στην αναβάθμιση και υποστήριξη της διοικητικής λειτουργίας τους. Για να θεωρηθεί το εγχείρημα αυτό πετυχημένο, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η θετική αποδοχή των Πληροφοριακών Συστημάτων από τους Διευθυντές και εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας καθώς είναι οι πλέον κατάλληλοι για να αξιολογήσουν τα αποτελέσματα της χρήσης τους στην πράξη. Στην παρούσα εργασία καταγράψαμε τις απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων για τη θετική ή όχι συμβολή του on-line Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης myschool στην καθημερινή διοικητική πρακτική. To myschool τέθηκε σε υποχρεωτική λειτουργία για όλες τις σχολικές μονάδες από το Υπουργείο Παιδείας το σχολικό έτος 2013-14. Η είσοδός του υπήρξε επεισοδιακή καθώς θεωρήθηκε ότι η αλόγιστη και άκριτη υιοθέτηση της χρήσης των δυνατοτήτων του, θέτει σοβαρά προβλήματα δεοντολογίας. Μετά από την απαραίτητη βιβλιογραφική επισκόπηση συντάξαμε το on-line ερωτηματολόγιο μας το οποίο αποστείλαμε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στους διευθυντές και εκπαιδευτικούς το Μάιο του 2017. Έγινε επιπλέον προσπάθεια μέσα από το ερευνητικό μας εργαλείο να διερευνηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών για τη φιλικότητα του συστήματος, να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες του και να διατυπωθούν προτάσεις βελτίωσής του. Ακόμα δόθηκε η δυνατότητα να εκφραστούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα δεοντολογίας, όπως αυτό της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων των ατόμων που διαχειρίζεται το myschool.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diatsidou_maria_diplomatiki.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.59 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.