Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34955
Title: Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος μάθησης για ενήλικες: δυνατότητες και περιορισμοί
Authors: Γιομέλου, Χρυσάνθη
Advisor: Λιακοπούλου, Μαρία
Keywords: Ηλεκτρονική Εκπαίδευση;Κονστρουκτιβισμός;Εκπαίδευση Ενηλίκων;e-learning;Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;Σύγχρονη εκπαίδευση
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την καταγραφή και ανάλυση των διαφορετικών αντιλήψεων των εκπαιδευομένων που χρησιμοποίησαν δύο διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας και συγκεκριμένα την εξ αποστάσεως ή τη συμβατική εκπαίδευση. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, παρουσιάζονται οι θεωρίες μάθησης που έχουν αναπτύξει διάφοροι ερευνητές στον τομέα της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Επίσης, παρατίθενται τα πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και περιορισμοί που υφίστανται στην διαδικασία της ηλεκτρονικής μάθησης. Επιθυμώντας να εφαρμόσουμε μία από τις προτεινόμενες θεωρίες μάθησης, με συμμετέχοντες ενήλικες εκπαιδευόμενους, πραγματοποιήθηκε έρευνα με την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος μάθησης, σχεδιασμένο για την εκπαίδευση ενηλίκων. Η έρευνα βασίστηκε πάνω στο μοντέλο COLLES (Constructivist On-Line Learning Environment Survey) το οποίο σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην αξιολόγηση βασικών ερωτήσεων σχετικά με την ποιότητα ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στον κοινωνικό κονστρουκτιβισμό. Το γνωστικό αντικείμενο των εκπαιδευομένων ήταν τα προγράμματα MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT και MS ACCESS της γνωστής εταιρίας Microsoft. Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία ερευνήθηκαν ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευομένων , στοιχεία που εμπόδισαν τη μάθηση, γνώσεις και δεξιότητες που αποκόμισαν καθώς και θετικά ή αρνητικά χαρακτηριστικά του τύπου προγράμματος που παρακολούθησαν.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLOMATIKI_GIOMELOU_CHRYSANTHI.pdfΔιπλωματική Εργασία4.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.