Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34920
Title: ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Authors: Ροδακόπουλος, Σταμάτιος
Advisor: Καραγρηγορίου, Αλέξανδρος
Keywords: Ποιότητα Εκπαίδευσης;Ειδική Αγωγή;Αξιολόγηση παραγόντων
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη – έρευνα σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν, ή δύναται να επηρεάσουν την ποιότητα εκπαίδευσης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αποτελείται από δύο βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης, ενώ στο δεύτερο μέρος περιγράφεται η εκπόνηση της έρευνας και καταγράφονται τα αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, το θεωρητικό μέρος απαρτίζεται από δύο τμήματα. Στο πρώτο αναφέρεται η εκπαιδευτική νομοθεσία που έθεσε τις βάσεις για την ίδρυση και ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα, ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στο δεύτερο τμήμα γίνεται μια προσπάθεια, μέσω της πιο πρόσφατης ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, να χαρτογραφηθούν οι σημαντικότερες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αν και ο όρος «σημαντικότερες» δεν είναι ο κατάλληλος για να αποδώσει την βαρύτητα των ειδικών αναγκών, στην συγκεκριμένη μελέτη χρησιμοποιείται για να καθορίσει την συχνότητα εμφάνισης αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο δεύτερο μέρος περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο διεξάγεται η έρευνα. Πιο συγκεκριμένα η διερεύνηση και η αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν ποιοτικά την εκπαιδευτική διαδικασία, πραγματοποιείται μέσω δομημένου ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν σχολιάζονται εκτενώς, ενώ ταυτόχρονα δίδεται και η κοινωνιολογική τους διάσταση.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία _Ροδακόπουλος Σταμάτιος.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.