Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34887
Title: Σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών με βάση τις ανάγκες των πελατών στο πλαίσιο εφαρμογής συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε βιομηχανία κατασκευής θυρών ασφαλείας.
Authors: ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: ΒΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Keywords: Πρότυπα ποιότητας;Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα εργασία υποστηρίζεται ότι μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο φιλοσοφίας Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, ο κατάλληλος σχεδιασμός προιόντων και υπηρεσιών επικεντρωμένος στις ανάγκες των πελατών μπορεί να αποτελέσει το σημείο κλειδί για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.Επιπλέον, μέσω της εστίασης στον πελάτη κατά το στάδιο του σχεδιασμού μιας υπηρεσίας μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη απόδοση και συνεχής βελτίωση στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών. Σκοπός του ερευνητικού μέρους της εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού εφαρμογής αρχών και τεχνικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π) και η μελέτη του τρόπου σχεδιασμού των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα στην εταιρεία ALUMIL, η οποία εδρεύει στο Κιλκίς και δραστηριοποιείται στο χώρο κατασκευής θυρών ασφαλείας.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.pdf2.67 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.