Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤζιντζίδης, Αναστάσιος-
dc.contributor.authorΠουρνάρα, Γεωργία-
dc.date.accessioned2017-09-27T08:26:19Z-
dc.date.available2017-09-27T08:26:19Z-
dc.date.issued2017-09-23-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34881-
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα επιχειρεί να καταγράψει και να παρουσιάσει τα κίνητρα που ωθούν τους ενήλικες να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες καθώς και τα εμπόδια που λειτουργούν αποτρεπτικά προς αυτή τη κατεύθυνση και τη δυσχεραίνουν. Το θέμα αυτό αποτελεί μεγάλη πηγή ερευνητικού ενδιαφέροντος στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων μιας και το ζήτημα των κινήτρων αλλά και των εμποδίων τα οποία ωθούν ή αποτρέπουν τους ενήλικους να συμμετέχουν σε προγράμματα δεν έχουν ερευνηθεί ικανοποιητικά. Η έρευνά μας διεξήχθη στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης της Ελληνικής Βιοτεχνικής Εταιρείας - Διπλαρείου Σχολής κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου - Μαρτίου 2017, σε 110 καταρτιζόμενους ενηλίκους. Στο πληθυσμό μας συμπεριλήφθηκαν όλοι οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι όλων των κατηγοριών και προγραμμάτων. Από τα ερευνητικά αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις τα κίνητρα που κατευθύνουν τους ενήλικες να συμμετέχουν σε προγράμματα εκπαίδευσης αφορούν τον προσανατολισμό στη μάθηση, την επαγγελματική εξέλιξη και την ενίσχυση των τυπικών τους προσόντων. Επίσης προέκυψε ότι τα κυριότερα εμπόδια που επηρεάζουν τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικές δράσεις συνδέονται κυρίως με καταστασιακούς παράγοντες, με σημαντικότερο την έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Τα κυριότερα μπορούμε να τα συσχετίσουμε με την βιβλιογραφία. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων της έρευνάς μας σε σχέση με τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία συζητούνται σε συνάρτηση με την υπάρχουσα βιβλιογραφία και συμπεράσματα άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων. Ακολουθούν προτάσεις για μελλοντικές ερευνητικές προσπάθειες οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερη γνώση στο πεδίο.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΚοινωνικές και Οικονομικές διαστάσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων / Βεργίδηςel_GR
dc.relationΣχεδιασμός, Διοίκηση, Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων / Βεργίδης& Πρόκουel_GR
dc.relationΟι αντιλήψεις των ενηλίκων για τα κίνητρα και εμπόδια στη συμμετοχή τους σε προγράμματα εκπαίδευσης / Δράκουel_GR
dc.relationΚίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα εκπαίδευσης: Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου / Θεοδώρουel_GR
dc.relationΕκπαιδευτικές Μέθοδοι / Κόκκοςel_GR
dc.relationΜεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Θεωρητικό πλαίσιο και προϋποθέσεις μάθησης / Κόκκοςel_GR
dc.relationΕισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων Τόμος Α: Θεωρητικές Προσεγγίσεις / Κόκκοςel_GR
dc.relationΣύγχρονες προσεγγίσεις της Εκπαίδευσης Ενηλίκων / Κόκκοςel_GR
dc.relationΗ Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση στην Ελλάδα, Εκπαίδευση Ενηλίκων – Όψεις της πραγματικότητας / Κομνηνούel_GR
dc.relationΤα κίνητρα συμμετοχής των ενήλικων εκπαιδευομένων σε προγράμματα των κέντρων δια βίου μάθησης. Η περίπτωση του ΚΔΒΜ Πύργου / Μιχαλοπούλουel_GR
dc.relationΚίνητρα συμμετοχής καταρτιζόμενων στη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα: Η περίπτωση προγραμμάτων ΛΑΕΚ στο Νομό Ευβοίας / Νίκουυel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectΚίνητραel_GR
dc.subjectEμπόδιαel_GR
dc.subjectΚέντρο Δια Βίου Μάθησηςel_GR
dc.subjectΧαρακτηριστικά Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectΕλληνική Βιοτεχνική Εταιρείαel_GR
dc.subjectΔιπλάρειος Σχολήel_GR
dc.title"Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής ενήλικων εκπαιδευομένων σε προγράμματα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης: Μια εμπειρική διερεύνηση στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης της Ελληνικής Βιοτεχνικής Εταιρείας-Διπλαρείου Σχολής, βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευομένων."el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatin"Incentives and barriers for participation of adult learners in Lifelong Training Centers.An empirical investigation in the Lifelong Training Center of Hellenic Handcraft Industry Association & Diplareios School based on the views of learners."el_GR
dc.description.abstractlatinThe present research tries to analyze and present the reasons that urge the adults to participate in educational programs and the reasons that prevent them from completing their studies. This issue is a major source of research interest in the field of adult education since the issue of incentives and barriers which urge or prevent adult learners in monitoring educational programs have not been investigated adequately. Our research was conducted in the Lifelong Training Center of Hellenic Handcraft Industry Association & Diplareios School between February and March 2017, including 110 adult trainees coming from all categories. By the above indicated theoretical framework, at the second part of the project the motives and the obstacles for the participation of grownups in training programs were investigated. From the research results was concluded that at the most cases the motives which lead grownups to the participation in a training program are bounded with the concept of learning, with career development and enhancement of business qualifications. It also came to the surface, that the main obstacles that have an effect on the participation in training proceedings are bound mainly to condition-factors, such as the luck of spare time. The work concludes with the presentation of results in relation to our research questions are discussed in relation to the existing literature. Below are suggestions for future research efforts that will provide more knowledge on the issue of incentives and types of learning for adults interested in monitoring educational programs.el_GR
dc.bibliography.number21el_GR
dc.audienceΕισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΕΚΠ64el_GR
dc.coverage.pages113el_GR
dc.coverage.references57el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherΠεριέχει πίνακεςel_GR
dc.contributor.advisor1Τζιντζίδης, Αναστάσιος-
dc.contributor.advisor2Γαλατά, Παρασκευή-Βίβιαν-
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ.pdf
  Restricted Access
Κυρίως άρθρο1.67 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.