Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34875
Title: «Διοίκηση – Εκπαίδευση και Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού στις Επιχειρήσεις Εντάσεως Κεφαλαίου. Η Περίπτωση των Ελληνικών Πετρελαίων A.E.»
Authors: ΧΑΤΙΝΟΓΛΟΥ, ΣΥΜΕΩΝ
Advisor: Παπαθανασίου , Σπυρίδων
Keywords: Εκπαίδευση;Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού;Ελληνικά Πετρέλαια AE
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού έχει αναδειχθεί ως σημαντική λειτουργία στις περισσότερες οργανώσεις και είναι το επίκεντρο μιας ευρείας συζήτησης σχετικά με τη φύση των σύγχρονων εργασιακών σχέσεων. Η μελέτη διεξήχθη με επίκεντρο την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. και με θέμα «Διοίκηση – Εκπαίδευση και Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού στις Επιχειρήσεις Εντάσεως Κεφαλαίου. Η Περίπτωση των Ελληνικών Πετρελαίων A.E.» Ο σκοπός της μελέτης ήταν διπλός, πρώτον να διερευνηθεί κατά πόσον η εκπαίδευση και η ανάπτυξη επηρεάζουν την απόδοση των εργαζομένων με την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. ως μελέτη περίπτωσης. Δεύτερον, να καθορίσει το σύστημα διαχείρισης απόδοσης, την απόδοση των εργαζομένων και τη μέτρηση της απόδοσης των εργαζομένων, καθώς και να αναλύσει τη σχέση μεταξύ συστήματος διαχείρισης απόδοσης και απόδοσης των εργαζομένων. Η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε βασίστηκε σε δευτερογενή στοιχεία για την εταιρεία, που αντλήθηκαν από τις επίσημες δημοσιεύσεις της εταιρείας. Η μελέτη επιβεβαίωσε πλήρως τους ισχυρισμούς της βιβλιογραφικής ανασκόπησης τόσο στο ότι η εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού επιδρά στην ατομική και εταιρική απόδοση, όσο και το ότι το δίκαιο των συστημάτων αξιολόγησης του προσωπικού, οδηγεί στην εργασιακή ικανοποίηση, που συνδέεται άμεσα τόσο με την παραμονή των εργαζομένων σε μια εταιρεία όσο και με την βελτίωση της ατομικής τους απόδοσης, και κατά συνέπεια της εταιρικής απόδοσης.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΧΑΤΙΝΟΓΛΟΥ ΣΥΜΕΩΝ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.