Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34852
Title: THE USE OF BLOGS IN AN EFL CONTEXT TO DEVELOP LEARNERS’ WRITING SKILLS
Authors: ΚΛΕΙΔΩΝΑ ΝΙΚΗ
Issue Date: 2017
Abstract: Η έρευνα αυτή είχε ως στόχο την διερεύνηση της χρήσης των ιστολογίων ως εργαλείο ανάπτυξης του γραπτού λόγου, σε ένα περιβάλλον διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα, σε μαθητές που βρίσκονται σε αρχικό επίπεδο (Α1). Οι μαθητές, οι οποίοι βρίσκονταν στα πρώτα τους συγγραφικά βήματα, ήρθαν σε επαφή με την χρήση των ιστολογίων και τη και την προσέγγιση στη γραφή δίνοντας έμφαση στα διάφορα στάδια της διαδικασίας της συγγραφής του κειμένου, προκειμένου να διερευνηθεί το κατά πόσο μπορεί να αλλάξει η ποιότητα των δεξιοτήτων που έχουν στο γραπτό λόγο χρησιμοποιώντας αυτές τις καινούριες πρακτικές. Κατά τη διάρκεια της έρευνας ζητήθηκε από τους μαθητές να δουλέψουν με δύο διαφορετικές ασκήσεις χρησιμοποιώντας το ιστολόγιο ως εργαλείο γραφής, και ενθαρρύνθηκαν να δημιουργήσουν πολλαπλά προσχέδια για κάθε άσκηση προκειμένου να μπορέσουν να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν τα κείμενά τους. Η έρευνα διεξάχθηκε χρησιμοποιώντας ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους , τα δεδομένα αναλύθηκαν και τα αποτελέσματα έδειξαν πως η χρήση των ιστολογίων είναι πιθανό να είναι επωφελής και να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στο γραπτό λόγο όταν συνδυάζεται με την προσέγγιση στη γραφή δίνοντας έμφαση στα διάφορα στάδια της διαδικασίας της δημιουργίας του κειμένου και η ενσωμάτωση της είναι διεξοδικά σχεδιασμένη. Επιπλέον, καθώς αυτή ήταν μια έρευνα μικρής κλίμακας, προτείνεται επιπλέον έρευνα προκειμένου να διερευνηθεί το θέμα αυτό σε βάθος και να συλλεχθούν δεδομένα που να επιτρέπουν στον ερευνητή να καταλήξει σε γενικά συμπεράσματα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KLEIDONA NIKI-82210.pdf7.42 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.