Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34818
Title: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Authors: ΤΑΓΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΔΑΡΡΑ, ΜΑΡΙΑ
Keywords: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & LEARNING ORGANIZATION;ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & EDUCATIONAL LEADERSHIP;ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΑΣ & LEADERSHIP PRACTICES;ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ & STUDENTS' LEARNING
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Βασική μέριμνα της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί η αναζήτηση πρακτικών για την προώθηση της μάθησης των μαθητών. Ο μετασχηματισμός της σχολικής μονάδας σε οργανισμό μάθηση προβάλει ως βασική παράμετρος για την επίτευξη των στόχων της εκπαίδευσης και ως απάντηση στις προκλήσεις του μέλλοντος. Προς την κατεύθυνση αυτή καθοριστική κρίνεται η συμβολή του διευθυντή και οι πρακτικές ηγεσίας που αυτός υιοθετεί. Σκοπός της παρούσας εμπειρικής έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση ανάμεσα στις πρακτικές ηγεσίας και στην εκπαιδευτική μονάδα ως οργανισμό μάθησης με έμφαση στην προώθηση της μάθησης των μαθητών. Η διερεύνηση του θέματος έγινε μέσα από την αποτύπωση των αντιλήψεων 216 εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Ηλείας σε ποσοτική έρευνα που διεξήχθη από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2017. Τα αποτελέσματα, τα οποία προέκυψαν με στατιστική ανάλυση, δείχνουν πως οι εκπαιδευτικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Ηλείας έχουν υιοθετήσει τα χαρακτηριστικά του οργανισμού μάθησης σε μεσαία επίπεδα. Αναφορικά με την προοπτική μετασχηματισμού του σχολείου σε οργανισμό μάθησης, οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν πως ο διευθυντής/ηγέτης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο και πως υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ εκπαιδευτικού ηγέτη και οργανισμού μάθησης με σκοπό την προώθηση της μάθησης των μαθητών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΚPDΕ_ΤAGARI_2017.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ2.24 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.