Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34812
Title: Στρατηγικές πολιτιστικής επικοινωνίας στους ΟΤΑ. Η περίπτωση των Αισχυλείων.
Authors: Τριβέλλα, Λαμπρινή
Advisor: Μυλωνά Ιφιγένεια
Keywords: Ολιστικό marketing επικοινωνίας;πολιτιστική επικοινωνία;φεστιβάλ στους ΟΤΑ;στρατηγικές ολιστικού marketing επικοινωνίας;στρατηγικές πολιτιστικής επικοινωνίας;Αισχύλεια;Integrated marketing communications;cultural communications;festivals in Local Authorities;strategies of cultural communications;Aeschylia
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Η πολιτισμική και οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων, αφενός συρρίκνωσε το κοινό των πολιτισμικών οργανισμών, αφετέρου αύξησε το εμπλεκόμενο κοινό, το οποίο δρα κυρίως στο τοπικό περιβάλλον των φεστιβάλ, τα οποία καταλαμβάνουν σημαντική θέση στο προσκήνιο του πολιτιστικού τομέα. Σε αυτές τις συνθήκες, τα φεστιβάλ ως σημεία αναφοράς ποικίλων πολιτιστικών δράσεων, διαπολιτισμικής, καινοτομικής δημιουργίας και κόμβοι κοινωνικοποίησης και οικονομικής ανάκαμψης σε τοπικό επίπεδο με προοπτικές εξέλιξης σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, αποτελούν θεσμούς περίπλοκους που απαιτούν την υιοθέτηση διαφόρων στρατηγικών ολιστικού marketing επικοινωνίας με σκοπό να μεταδώσουν το μήνυμά τους, να ενημερώσουν και να προσελκύσουν το διαφοροποιημένο κοινό. Με αυτόν τον τρόπο, η πόλη γίνεται ορατή σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον, διασφαλίζεται η συνέχεια της τοπικής πολιτισμικής κληρονομιάς, τονώνεται η τοπική οικονομία, δημιουργούνται προοπτικές πολιτισμικών ανταλλαγών, συνεργασιών και βελτιώνεται η ποιότητα ζωής της τοπικής κοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία πραγματεύεται κυρίως τις στρατηγικές πολιτιστικής επικοινωνίας ως μία κατηγορία των στρατηγικών ολιστικού marketing επικοινωνίας που υιοθετούνται από τον ΟΤΑ Ελευσίνας και εφαρμόζονται για την προβολή του θεσμού των Αισχυλείων και των πολιτιστικών εκδηλώσεών του. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας απαντήθηκαν μέσω των συνεντεύξεων και παράλληλα συλλέχθηκαν και πληροφορίες/στοιχεία όπως είναι τα οικονομικά στοιχεία και στοιχεία απαντήσεων του ερωτηματολογίου αξιολόγησης, που υποστηρίζουν τα στοιχεία των συνεντεύξεων. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται, αποτελεί η ποιοτική μέθοδος ανάλυσης, καθώς και η σύνθεση των εργαλείων ανάλυσης SWOT και PEST για μία πιο ολοκληρωμένη επεξεργασία και ερμηνεία των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛ ΣΕΠΤ 2017 ΤΡΙΒΕΛΛΑ.pdfΔιπλωματική Εργασία3.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.