Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34763
Title: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Authors: ΜΠΟΜΠΑ, ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Advisor: ΚΟΥΡΕΤΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Keywords: ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;MARKETING IN BANKING
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Μέσα από την εργασία έχουμε ως στόχο να διαπιστώσουμε την εφαρμογή που έχει στην Ελλάδα η διεθνή πρακτική του Τραπεζικού Μάρκετινγκ. Να διαπιστώσουμε δηλαδή, πως λειτουργούν οι ελληνικές τράπεζες βάσει των διεθνών προδιαγραφών και φυσικά πως θα πρέπει να λειτουργούν εάν θέλουν να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται μέσα σε ένα διεθνές οικονομικό περιβάλλον που εξελίσσεται και αλλάζει συνεχώς.Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας γίνεται αναφορά στην διάρθρωση του τραπεζικού Μάρκετινγκ. Αναλύουμε τον ρόλο του τραπεζικού Μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο, το Marketing Management των τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρουν οι τράπεζες στους πελάτες τους και πως εφαρμόζεται η στρατηγική του Μάρκετινγκ μέσα στον τραπεζικό κλάδο.Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την ιστορική αναδρομή του ελληνικού τραπεζικού κλάδου από την σύσταση του ελληνικού κράτους, φτάνοντας να αναδείξουμε την υπόσταση που έχει ο τραπεζικός κλάδος στις μέρες μας.Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενή αναφορά στα χρηματοοικονομικά προϊόντα και στα δίκτυα διανομής των τραπεζών.Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων από των συλλογή ερωτηματολογίων από 55 πελάτες τραπεζών και 42 τραπεζοϋπαλλήλους.Τέλος, παραθέτουμε τα συμπεράσματα που αποκομίσαμε από την εργασία μας.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.docxΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΜΠΑ ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ990.63 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.