Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/jspui/handle/repo/34761
Title: Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την ικανοποίηση των πελατών από την χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής (E-Banking)
Authors: Μητάκος, Αθανάσιος
metadata.dc.contributor.advisor: Παυλάτος, Οδυσσέας
Keywords: ηλεκτρονική τραπεζική;ικανοποίηση χρήστη;μέσα τραπεζικής εργασίας;ποιότητα υπηρεσιών
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των χρηστών υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής. Πραγματοποιήθηκε έρευνα μεταξύ χρηστών υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, στα πλαίσια της Ελληνικής αγοράς, μέσω της διανομής και συλλογής δομημένου ερωτηματολογίου. Οι ερωτώμενοι αντιπροσώπευαν χρήστες διαφόρων δημογραφικών χαρακτηριστικών. Οι παράγοντες που εξετάστηκαν μέσω των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου ήταν ο έλεγχος επί των ηλεκτρονικών συναλλαγών, η ευχαρίστηση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών συναλλαγών, η αξιοπιστία, η ταχύτητα και η ευκολία διενέργειας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι παράγοντες του ελέγχου, της ευχαρίστησης και της ταχύτητας επηρεάζουν σημαντικά και θετικά την ικανοποίηση που αντλεί ο χρήστης των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, με τον παράγοντα της ευχαρίστησης να ασκεί τη μεγαλύτερη επίδραση στην ικανοποίηση και τον παράγοντα της ταχύτητας τη μικρότερη. Αντίθετα, προέκυψε ότι η αξιοπιστία και η ευκολία πραγματοποίησης ηλεκτρονικών συναλλαγών δεν επηρεάζουν σημαντικά την ικανοποίηση των χρηστών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έρχονται σε μερική μόνο συμφωνία με αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών της διεθνούς βιβλιογραφίας, οι οποίες μελέτησαν το ζήτημα της ικανοποίησης του χρήστη από υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΗΤΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.pdf
  Restricted Access
Κυρίως άρθρο1.65 MBUnknownView/Open Request a copy


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.