Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34753
Title: Η συμβολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μέσο επικοινωνίας που προάγει τη συνεργασία φοιτητών και Καθηγητή Συμβούλου (ΚΣ) στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ).
Authors: Μέγγου, Μαρία - Ελένη
Advisor: Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
Keywords: Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο;e-mail;Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση;Open and Distance Education;Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας;Information and Communication Tachnologies
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Η εμφάνιση και ανάπτυξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) έχουν επηρεάσει όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής και ανάμεσα σε αυτούς, τον τρόπο διεξαγωγής της διδασκαλίας αλλά και της μάθησης σε ένα πρόγραμμα Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΑεξΑΕ). Μέσα από αυτές παρέχονται δυνατότητες επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των φοιτητών και των Καθηγητών Συμβούλων (ΚΣ). Η επικοινωνία αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς παράγοντες, καθώς διευκολύνει την καθοδήγηση των φοιτητών με αποτέλεσμα την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών τους. Η παρούσα έρευνα επιχείρησε να καταγράψει τις απόψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) σε θέματα σχετικά με τις εμπειρίες τους στην ηλεκτρονική επικοινωνία. Συγκεκριμένα, επιχείρησε να αναδείξει τη συμβολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ΑεξΑΕ και ειδικότερα τις ανάγκες των φοιτητών που τους υπαγόρευσαν τη χρήση ηλεκτρονικής επικοινωνίας και τους παράγοντες που τους καθοδήγησαν να την επιλέξουν. Η ποιοτική έρευνα που διεξήχθη εξήρε τη σημασία την ηλεκτρονικής επικοινωνίας στην εξΑΕ κυρίως σε θέματα σπουδών, καθώς οι συμμετέχοντες την αναφέρουν ως πρώτη τους επιλογή, για τις ανάγκες τους που αναδύονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μέγγου Μαρία Ελένη ΔΕ.pdfΔιπλωματική Εργασία1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.