Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34742
Title: Χρήση νέων τεχνολογικών μέσων από μαθητές Β/θμιας που μετέχουν σε Online φροντιστηριακά μαθήματα
Authors: Μπουρόπουλος, Θεμιστοκλής
Advisor: Καλογιαννάκης , Μιχαήλ
Keywords: φροντιστήρια;tutorials
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που συντελείται η διαδικασία της μάθησης και της επικοινωνίας (ανάμεσα στον διδάσκοντα και τον διδασκόμενο) όταν υπάρχουν προγράμματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Β/θμια εκπαίδευση με έμφαση στα φροντιστήρια Β/θμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα ήταν πολυμεθοδική με την διανομή 51 ερωτηματολογίων αλλά και τη διενέργεια 5 συνεντεύξεων σε μαθητές ιδιωτικού φροντιστηρίου. Η έρευνα έδειξε ότι, το online φροντιστηριακό μάθημα έχει πολλά οφέλη για τους μαθητές και σίγουρα είναι μια επιλογή για ένα εκπαιδευτικό αλλά και για τον μαθητή, που θα θέλει να έχει ενεργή συμμετοχή σε ένα ιδιαίτερα αποδοτικό και ενδιαφέρον τρόπο μάθησης. Οι προτάσεις που έγιναν έχουν δύο κατευθύνσεις. Η μια είναι, οι προτάσεις για βελτίωση της εμπειρίας του μαθήματος και η δεύτερη είναι, οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία Θέμης Μπουρόπουλος.pdfΧρήση νέων τεχνολογικών μέσων σε Online φροντιστηριακά μαθήματα1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.