Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34657
Title: Η ικανοποίηση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥαπο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο νομό Δράμας και προτάσεις βελτίωσης
Authors: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
Advisor: Βαρβατσουλάκης, Ιωάννης
Keywords: ΕΟΠΥΥ;ικανοποίηση καταναλωτών;ποιότητα υπηρεσιών;υπηρεσίες υγείας;ποιότητα υπηρεσιών υγείας
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Ο τομέας υπηρεσιών υγείας θεωρείται ως ένας από τους πιο σύνθετους τομείς μίας σύγχρονης και οργανωμένης κοινωνίας. Η ανάπτυξη του επηρεάστηκε από πολλούς παράγοντες όπως η επιστήμη και η οικονομία και σήμερα θεωρείται συνταγματικό δικαίωμα όλων των πολιτών, η ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Το αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και προτάσεις βελτίωσης. Η εργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον ΕΟΠΥΥ μέσω της οποίας γίνεται εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων που εντοπίζουν τα σημεία στα οποία χρειάζονται ενέργειες για την βελτίωση των υπηρεσιών του οργανισμού. Μεταξύ άλλων βρέθηκε πως υπάρχει αρκετά μεγάλη ικανοποίηση από τον ΕΟΠΥΥ, πως η μεγαλύτερη ικανοποίηση προέρχεται από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του οργανισμού, και ακολούθως από την επαρκή καθοδήγηση, την εκτέλεση των διαδικασιών και την πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Αντιθέτως μικρότερη ικανοποίησης εντοπίζεται από τον αριθμό των υπηρεσιών. Τελος, σημαντικότερο ρόλο για τη βελτίωση των υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ διαδραματίζει η κατάρτιση του προσωπικού και η αποτελεσματικότητά του.
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GAVRIILIDOU EFSTRATIA.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.09 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.