Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34639
Title: Analysis of the commercial performance of the IT industry in Greece based on marketing and sales during crisis
Authors: Loli, Angeliki
Advisor: Panayiotou, Nikolaos
Keywords: marketing of IT industry, sales in IT industry, evaluation of marketing and sales performance, IT industry in Greece, economic crisis in Greece, commercial performance of IT industry.;μάρκετινγκ τομέα πληροφορικής, πωλήσεις τομέα πληροφορικής, αξιολόγηση μάρκετινγκ και πωλήσεων, τομέας πληροφορικής στην Ελλάδα, οικονομική κρίση στην Ελλάδα, εμπορική απόδοση τομέα πληροφορικής
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει και να αναλύσει τους παράγοντες που επηρέασαν και καθόρισαν την εμπορική απόδοση του τομέα της πληροφορικής στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Για το λόγο αυτό επιλέχθηκαν δεκαέξι (16) εταιρίες, οι οποίες είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, ένα χαρακτηριστικό και αντιπροσωπευτικό δείγμα του χώρου αυτού. Επιπροσθέτως, για την εκπόνηση αυτής της διατριβής πραγματοποιήθηκαν δύο ζωντανές προσωπικές συνεντεύξεις με διευθυντές Marketing εκ των δεκάξι εισηγμένων εταιριών, προκειμένου να συλλεχθούν και να καταγραφούν ποιοτικά δεδομένα και πληροφορίες που αφορούν το θέμα και κατά αυτόν τον τρόπο να γίνει παράλληλα διασταύρωση, επαλήθευση και επικύρωση των ποσοτικών δεδομένων και των εξαγόμενων συμπερασμάτων. Στόχος της ανάλυσης αυτής αποτελεί η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τη γενικότερη κίνηση και εξέλιξη της ελληνικής αγοράς πληροφορικής κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς επίσης των αιτιών και των συσχετισμών των δυνάμεων και παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση αυτής της πορείας. Τα συμπεράσματα αυτά αφορούν στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των επιλεγμένων για την έρευνα εταιριών, καθώς και η διεξοδική παρουσίαση του κατά πόσο βελτιώνεται ή επιδεινώνεται η εμπορική τους θέση. Ειδικότερα, αρχικά διερευνάται το γενικό οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται οι εταιρίες και παρουσιάζονται η διεθνής, η ευρωπαϊκή και η ελληνική οικονομική κατάσταση. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διερεύνηση της διεθνούς, της ευρωπαϊκής και της ελληνικής αγοράς πληροφορικής. Ακολουθεί η ανάλυση της εμπορικής τους απόδοσης βάσει επιλεγμένων ποιοτικών και ποσοτικών αριθμοδεικτών για κάθε εταιρία χωριστά. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και της ανάλυσης αυτής.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loli_Angeliki_MBA_Dissertation.pdfLoli_Angeliki_MBA_Dissertation Main Dissertation document1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.