Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34586
Title: ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Authors: ΣΚΑΛΤΣΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Keywords: ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;CONTINUING EDUCATION;ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ;APPLICABLE TRAINING METHODS
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Περίληψη Εισαγωγή:Η έννοια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετίζεται με την αναβάθμιση και τη βελτίωση των γνώσεων και των ικανοτήτων με απώτερο στόχο την επανακατάρτιση και επαγγελματική ανάπτυξη.Ιδιαίτερα, στον τομέα της υγείας, η συνεχιζόμενη εκπαίδευση, αποτελεί σημαντικό εργαλείο εξέλιξης του νοσηλευτικού προσωπικού καθώς η γνώση αποτελεί το κλειδί της νοσηλευτικήςεπιστήμης. Σκοπός:O σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των στάσεων, των αντιλήψεων και των πεποιθήσεων του νοσηλευτικού προσωπικού για την συνεχιζόμενη εκπαίδευση και ο εντοπισμός των εκπαιδευτικών αναγκώντων νοσηλευτών δημόσιου νοσοκομείου για την εξέρευση των τρόπων κάλυψής τους. Μεθοδολογία:Η θεωρητική ανασκόπηση της έννοιας της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης βασίζεται σε επιστημονικά έγκυρες πηγές. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιείται το TrainingNeedsAssessment (TNA) το οποίο έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από τους Markakietal. (2007). Το δείγμα της μελέτης αποτελεί το νοσηλευτικό προσωπικό του δημόσιου νοσοκομείου Κ.Α.Τ. Ο μελετώμενος πληθυσμός αντιστοιχεί σε 102 εργαζόμενους του νοσηλευτικού τμήματος του νοσοκομείου.Το ποσοστό απόκρισης ήταν 92,3% (=102/110). Αποτελέσματα:Το νοσηλευτικό προσωπικό,ανεξαρτήτου βαθμίδας, φύλου και ηλικίας, επιβεβαιώνει την ανάγκη του για συνεχιζόμενη νοσηλευτική εκπαίδευσηκαθώς θεωρεί πως η συνεχιζόμενη εκπαίδευση μπορεί να βοηθήσει την επίδοσή τους.Βασικοί παράγοντες αποτελούν η περαιτέρω απόκτηση γνώσεων είτε μέσω της πρόσβασης σε ερευνητικά μέσα και η συνεργασία με τους συναδέλφους μέσω της επικοινωνίας τους, της ανατροφοδότησης και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης. Ως ειδικές ανάγκες κατάρτισης θεωρούν την διαχείριση προσωπικού και πρώτων υλών, την υποχρηματοδότηση, τα νέα τεχνολογικά μέσα και τα μέτρα προφύλαξης. Συμπεράσματα:Ησυνεχιζόμενη εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επανακατάρτιση του νοσηλευτικού προσωπικού. Οι νοσηλευτές οφείλουν να ανανεώνουν τις γνώσεις τους, στα πλαίσια της νοσηλευτικής επιστήμης η οποία εξελίσσεται συνεχώς, για την επίτευξη της ικανοποίησης των ασθενών. Λέξεις-κλειδιά:συνεχιζόμενη εκπαίδευση,ανάγκες εκπαίδευσης, νοσοκομείο Κ.Α.Τ., εφαρμοσμένες μέθοδοι κατάρτισης
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skaltsas Konstantinos-106225 τελική διπλωματική-final.pdf6.86 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.