Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34494
Title: Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Authors: Νικολαΐδης, Δημήτριος
Advisor: Ακριβός, Χριστόδουλος
Keywords: μίγμα του μάρκετινγκ;marketing mix;αξία της μάρκας;brand equity
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: O αντίκτυπος του μίγματος του μάρκετινγκ στην αντιλαμβανόμενη αξία της μάρκας αποτελεί αντικείμενο πολλών μελετών τις τελευταίες δεκαετίες. Ως επί των πλείστων οι έρευνες αφορούσαν προϊόντα ή υπηρεσίες. Στόχος αυτής της έρευνας είναι να μελετηθεί η περίπτωση στις υπηρεσίες τουρισμού στην Ελλάδα, με θέμα επιλογής την πόλη της Θεσσαλονίκης. Η αξία της μάρκας μελετάται ως μια πολυδιάστατη έννοια, η οποία συνίσταται από την αντιλαμβανόμενη ποιότητα του προϊόντος από τον καταναλωτή, την πιστότητα στα προϊόντα της εταιρίας, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τη σύνδεση με το εμπορικό σήμα. Καθώς τόσο η αξίας της μάρκας όσο και ο τουριστικός προορισμός είναι σε μεγάλο βαθμό άυλες και πολύπλοκες έννοιες, αυτή η έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση του μίγματος του μάρκετινγκ από τη μεριά του πελάτη . Τα στοιχεία του μάρκετινγκ που μελετώνται είναι τα 4P’s, place (distribution), product, promotion, price. Το θεωρητικό πλαίσιο ελέγχεται εμπειρικά διεξάγοντας ποσοτική έρευνα στους πελάτες (τουρίστες εσωτερικού) της πόλης της Θεσσαλονίκης, με τη χρήση ερωτηματολογίων, για να καθοριστεί η στάση τους ως προς το μίγμα του μάρκετινγκ και της συσχέτισή τους με την αντιλαμβανόμενη αξία της πόλης της Θεσσαλονίκης. Η ανάλυση των 104 ερωτηματολογίων που συλλέχθηκαν ηλεκτρονικά, οδηγεί στην κατανόηση του τρόπου που το μάρκετινγκ επηρεάζει την αξία του τουριστικού προορισμού και συγκεκριμένα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Συμπερασματικά παρέχονται τα αποτελέσματα της έρευνας και επιβεβαιώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στον τουριστικό κλάδο οι θετικές συσχετίσεις που υπάρχουν μεταξύ των μεταβλητών του μίγματος μάρκετινγκ με τις διαστάσεις και τη συνολική αξία της μάρκας ενός προορισμού. Στο τέλος παρέχονται οι πρακτικές εφαρμογές και οι περιορισμοί της παρούσας έρευνας.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE IMPACT OF MARKETING MIX IN THE PERCEIVED BRAND EQUITY. THE CASE OF THE TOURISM SERVICES. std 103763.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ4.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.