Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34461
Title: ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
Authors: ΚΑΒΑΡΝΟΥ, ΡΕΝΑ
Advisor: ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ
Keywords: consumer attitudes;online promotional video;user-generated content;YouTube;behavioral intentions;videos popularity
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Τα κοινωνικά διαδικτυακά μέσα μετασχημάτισαν τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούν οι άνθρωποι. Τα άτομα εκμεταλλεύονται μια ποικιλία ιστότοπων για να αποκτήσουν πρόσβαση στις κριτικές προϊόντων, καθώς και σε σχόλια σχετικά με μια ποικιλία σημάτων που υπάρχουν στην αγορά. Τα κοινωνικά μέσα είναι τα εξατομικευμένα μέσα που δημιουργούνται από τους χρήστες και οι χρήστες ασκούν μεγαλύτερο έλεγχο της παραγωγής και της χρήσης του περιεχομένου από τους παραγωγούς καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών. Τα άτομα που δημιουργούν ή μοιράζονται UCC αισθάνονται πιο σίγουροι για τις αποφάσεις αγοράς τους μέσω της συμμετοχής τους. Η μετάδοση βίντεο μέσω του YouTube μπορεί να έχει εκτεταμένες επιπτώσεις στις απόψεις, τις σκέψεις και τους πολιτισμούς, ιδιαίτερα όταν αυτά τα βίντεο δημιουργούνται από χρήστες. Τα δημοφιλή βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες στο YouTube διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, τη στάση και τα συναισθήματα. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την εικόνα, το βασικό θέμα αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι στο online διαφημιστικό βίντεο χρησιμοποιώντας τη σχετική βιβλιογραφία και να επικεντρωθεί στο UCC που περιέχει πληροφορίες για τα προϊόντα. Επιπλέον, αναλύουμε την επίδραση της ποσότητας των δημοσιεύσεων, των προβολών και των κριτικών σχετικά με την αξιοπιστία και τη χρησιμότητα του περιεχομένου που σχετίζεται με το προϊόν που παράγουν οι χρήστες στο YouTube. Σύμφωνα με τα ευρήματά μας, όταν το μέγεθος των προβολών βίντεο, οι αναρτήσεις και οι κριτικές αυξάνονται τότε υπάρχει θετική επίδραση στα βίντεο που θεωρούνται αξιοπιστία και χρήσιμα. Επιπλέον, η αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με τη χρησιμότητα και την αξιοπιστία ενός περιεχομένου βίντεο επηρεάζει τη στάση τους έναντι αυτού του περιεχομένου. Τέλος, οι συμπεριφορές των καταναλωτών επηρεάζουν τις προθέσεις συμπεριφοράς τους προς το προϊόν, οπότε όσο πιο θετικές είναι οι προθέσεις τους, τόσο πιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί η απόφαση αγοράς.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RENA_KAVARNOU_DISSERTATION_MBA_2017.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.