Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34460
Title: IATA’s New Distribution Capability (NDC) as an initiative of increasing customer-oriented ancillary sales
Authors: Avramaki, Kyriaki
Advisor: Dimeli, Sofia
Keywords: NDC;IATA;New Distribution Capability;International Air Transport Association;ancillary sales;aviation industry;airlines;aviation;πρωτόκολλο επικοινωνίας NDC;Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών;πελατοκεντρικές πωλήσεις
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Οι σημερινοί ταξιδιώτες, ζουν σε έναν κόσμο όπου σχεδόν όλα όσα τους προσφέρονται είναι προσωποποιημένα στα μέτρα τους. Οι χρήστες του διαδικτύου έχουν συνηθίσει να τους προσφέρονται επιλογές βασισμένες στο ιστορικό των αγορών τους και στις πληροφορίες που αυτοί επιλέγουν να μοιραστούν. Οι επιλογές αυτές όμως περιορίζονται όταν αγοράζουν από ταξιδιωτικούς πράκτορες, παρότι υπάρχουν αυξημένες υπόνοιες ότι οι καταναλωτές επιθυμούν ακόμη περισσότερα. Μετά την απελευθέρωση της αεροπορικής αγοράς το 1978, οι τιμολογιακές πολιτικές, η διαχείριση των εσόδων, τα συστήματα κρατήσεων και τα συστήματα διανομής των αεροπορικών εισιτηρίων εξελίχθηκαν με ταχείς ρυθμούς. Σήμερα, οι αεροπορικές εταιρίες ψάχνουν τρόπους για να περιορίσουν τα κόστη τους, να στοχεύσουν καλύτερα τους πελάτες τους και να κεφαλαιοποιήσουν τις σχέσεις τους με τα ενδιάμεσα κανάλια και προμηθευτές δημιουργώντας αλυσίδες προστιθέμενης αξίας. Βλέποντας τα μειωμένα περιθώρια κέρδους, οι αεροπορικές εταιρίες επανεξετάζουν τον τρόπο διάθεσης των προς πώληση προϊόντων τους. Η Διεθνής Αεροπορική Ένωση (IATA), η οποία αντιπροσωπεύει τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο, πρόσφατα ανακοίνωσε τη χρησιμοποίηση ενός καινούριου πρωτοκόλλου επικοινωνίας, το επονομαζόμενο NDC (New Distribution Capability). Αυτή η νέα τεχνολογία επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρίες να αναγνωρίζουν τον καθένα πελάτη ξεχωριστά και να διαφοροποιούν το προσφερόμενο προϊόν τους και την τιμή που το συνοδεύει κατάλληλα. Αυτό, μέχρι πρότινος δεν ήταν δυνατό λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων που προσέφεραν τα συστήματα που χρησιμοποιούνταν. Έτσι, ανοίγονται νέοι ορίζοντες προς εξερεύνηση για τις αεροπορικές εταιρίες, τους οποίους ήδη εξερευνούν άλλοι όπως το Amazon στον τομέα της μεταπώλησης και το booking.com στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η μελέτη αυτή στηρίζεται σε μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίου που θα βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την αεροπορική αγορά, τον τρόπο λειτουργίας της και τις δυναμικές της τεχνολογίας στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Ακόμη, μέσω της πρωτογενούς μας έρευνας (σε μορφή ερωτηματολογίου), ο αναγνώστης θα αποκτήσει βαθύτερη γνώση και θα ανακαλύψει τα κρυμμένα μοτίβα και τις καταναλωτικές προτιμήσεις που κρύβονται πίσω από τα δεδομένα των προγραμμάτων «Loyalty» των αεροπορικών εταιριών. Δεδομένα τα οποία μια αεροπορική εταιρία μπορεί πιθανώς να χρησιμοποιήσει προκειμένου να κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά των επιβατών της και να αυξήσει τα έσοδα της χρησιμοποιώντας πρόσθετες προσωποποιημένες πωλήσεις. Μέσω της έρευνάς μας, αποκαλύπτουμε μια καταναλωτική τάση για αγορά γεύματος κατά τη διάρκεια της πτήσης, πρόσθετες αποσκευές και επιλογή συγκεκριμένης θέσης πριν την πτήση. Ακόμη, εξηγούμε γιατί οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να προσωποποιήσουν τις υψηλές βαθμίδες των προγραμμάτων «Frequent Flyer» ούτως ώστε να προσελκύουν περισσότερο τους άντρες. Τέλος, αποκαλύπτουμε τη σχέση μεταξύ των βαθμίδων «Frequent Flyer» και της θέλησης των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν τα μίλια που έχουν ήδη συλλέξει.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA_Dissertation_Avramaki_Kyriaki_2017.pdfMaster Thesis2.41 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.