Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσουλφάς, Γιάννης-
dc.contributor.authorΚουμπιάδη, Στέλλα-
dc.date.accessioned2017-09-18T07:47:16Z-
dc.date.available2017-09-18T07:47:16Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34422-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η καλύτερη κατανόηση της αντίληψης των καταναλωτών σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) καθώς και ο προσδιορισμός της επιρροής που έχει στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Η εργασία αυτή θα μπορούσε να συμβάλει στη γνώση στον πεδίο αυτό, καθώς το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει αναλυθεί επαρκώς. Προκειμένου να δοθεί απάντηση στο κύριο ερευνητικό ερώτημα, η μελέτη με την ανασκόπηση της λογοτεχνίας και τη διεξαγωγή εμπειρικής ανάλυσης, εξετάζει τον εννοιολογικό μετασχηματισμό της ΕΚΕ, τα εταιρικά εργαλεία με τα οποία επικοινωνείται στα ενδιαφερόμενα μέρη και τις ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας διαφόρων ειδών βιομηχανίας. Επίσης, μέσω της διεξαγωγής έρευνας εξετάζεται και αναλύεται το αποτέλεσμά που έχει στους καταναλωτές και στην αγοραστική τους συμπεριφορά.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relation0el_GR
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate Social Responsibilityel_GR
dc.subjectΕΚΕel_GR
dc.subjectCSRel_GR
dc.subjectΚαταναλωτέςel_GR
dc.subjectCustomersel_GR
dc.titleΜία εμπειρική μελέτη των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνηel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinAn empirical study of customers’ perceptions of Corporate Social Responsibilityel_GR
dc.description.abstractlatinThe purpose of this dissertation is to better understand the customers’ perception of Corporate Social Responsibility (CSR) as well as identify its impact on their buying intentions. It could contribute to the knowledge in this field, as this specific area has not yet been adequately observed. In order to answer the main research question, the study examines, through the review of literature and the conduction of empirical analysis, the conceptual transformation of CSR, the corporate tools provided for the communication to the stakeholders, the disclosure of various industries and finally, through the conduction of a survey, its effect on consumers and consumers’ buying behavior.el_GR
dc.bibliography.number186el_GR
dc.audienceΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)el_GR
dc.coverage.pages162el_GR
dc.coverage.references0el_GR
dc.coverage.appendixes0el_GR
dc.description.otherπίνακες, διαγράμματαel_GR
dc.contributor.advisor1Τσουλφάς, Γιάννης-
dc.contributor.advisor2Μιχιώτης, Αθανάσιος-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOUMPIADI_S_DISSERTATION_MBA_2017.pdf
  Restricted Access
Κυρίως άρθρο2.86 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.