Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34422
Title: Μία εμπειρική μελέτη των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Authors: Κουμπιάδη, Στέλλα
Advisor: Τσουλφάς, Γιάννης
Keywords: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη;Corporate Social Responsibility;ΕΚΕ;CSR;Καταναλωτές;Customers
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η καλύτερη κατανόηση της αντίληψης των καταναλωτών σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) καθώς και ο προσδιορισμός της επιρροής που έχει στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Η εργασία αυτή θα μπορούσε να συμβάλει στη γνώση στον πεδίο αυτό, καθώς το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει αναλυθεί επαρκώς. Προκειμένου να δοθεί απάντηση στο κύριο ερευνητικό ερώτημα, η μελέτη με την ανασκόπηση της λογοτεχνίας και τη διεξαγωγή εμπειρικής ανάλυσης, εξετάζει τον εννοιολογικό μετασχηματισμό της ΕΚΕ, τα εταιρικά εργαλεία με τα οποία επικοινωνείται στα ενδιαφερόμενα μέρη και τις ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας διαφόρων ειδών βιομηχανίας. Επίσης, μέσω της διεξαγωγής έρευνας εξετάζεται και αναλύεται το αποτέλεσμά που έχει στους καταναλωτές και στην αγοραστική τους συμπεριφορά.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOUMPIADI_S_DISSERTATION_MBA_2017.pdfΚυρίως άρθρο2.86 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.