Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSarri, Aikaterini-
dc.contributor.authorKoumoutsakou, Elena-
dc.date.accessioned2017-09-18T07:43:53Z-
dc.date.available2017-09-18T07:43:53Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34415-
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, η παρούσα διατριβή προτείνει το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ ως ευκαιρία απασχόλησης εξετάζοντας και τις προοπτικές του στην Ελλάδα. Στα πρώτα κεφάλαια παρουσιάζεται μία σφαιρική εικόνα των αλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της κρίσης στα χρόνια 2010-2016 στην αγορά εργασίας και πώς αυτές οι αλλαγές έχουν επηρεάσει βασικούς τομείς όπως η ανεργία, ο κατώτατος μισθός, οι συλλογικές διαπραγματεύσεις και η ευελιξία στην απασχόληση. Επιπλέον, παρουσιάζεται μία θεωρητική ανάλυση της προσέγγισης του πολυεπίπεδου μάρκετινγκ και επισημαίνονται βασικά στοιχεία για τον τρόπο που αυτό λειτουργεί, όπως παραδείγματα αμοιβών, οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, καθώς επίσης και απόψεις ερευνητών που υποστηρίζουν ή είναι εναντίον αυτής της μεθόδου πωλήσεων. Αναλύονται επίσης τρεις βασικές εταιρείες πολυεπίπεδου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, εξετάζοντας τρεις παράγοντες: την αποστολή τους, τις ομάδες που στοχεύουν και το marketing plan που εφαρμόζουν. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε περιλαμβάνει ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, καθώς και την ανάπτυξη μίας έρευνας ερωτηματολογίου που εξετάζει τους λόγους για τους οποίους κάποιος επιλέγει να πάρει μέρος σε μία εταιρεία πολυεπίπεδου μάρκετινγκ, καθώς και τους λόγους για τους οποίους επιλέγει να συνεχίσει σε αυτή. Οι δευτερογενείς πληροφορίες που συλλέχθηκαν προέρχονται από βιβλία, άρθρα, το διαδίκτυο. Τα κύρια ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι οι λόγοι για τους οποίους κάποιος επιλέγει να συμμετάσχει αλλά και παραμείνει σε μία εταιρεία πολυεπίπεδου μάρκετινγκ συμπίπτουν και συμφωνούν με τη θεωρητική ανάλυση που προηγήθηκε. Η δυνατότητα απόκτησης βασικού ή επιπλέον εισοδήματος, το γεγονός ότι υπάρχει περισσότερος ελεύθερος χρόνος για την οικογένεια και η ευκαιρία να απολαμβάνεις προϊόντα υψηλής ποιότητας σε προνομιακές τιμές αποτελούν σημαντικά κίνητρα και για να εισέλθει κάποιος στην εταιρεία αλλά και για να παραμείνει.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectMulti-level marketingel_GR
dc.subjectDirect sellingel_GR
dc.subjectEmployment opportunityel_GR
dc.subjectMLM companiesel_GR
dc.titleMULTI-LEVEL MARKETING AS AN EMPLOYMENT OPPORTUNITY:ITS PERSPECTIVES IN GREECEel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinΤο πολυεπίπεδο μάρκετινγκ ως ευκαιρία απασχόλησης: οι προοπτικές του στην Ελλάδαel_GR
dc.description.abstractlatinWithin the context of the socio-economic crisis in Greece, this thesis suggests Multi-level marketing as an employment opportunity by examining its prospects in Greece as well. The first chapters present an overview of the changes that have occurred during the crisis, the years 2010-2016 in the labor market and how these changes have affected key areas such as unemployment, minimum wage, collective bargaining and flexibility in employment. In addition, a theoretical analysis of Multi-level marketing approach is presented which highlights some basic elements of the way it works such as payment examples, its differences from traditional marketing as well as views of researchers who support or oppose this sales method. Three main Multi-level marketing companies operating in Greece are also analyzed by examining three factors: their mission, their target groups and their marketing plan. The research methodology used includes literature review and the development of a questionnaire survey which examines the reasons why someone chooses to take part in a Multi-level marketing company and why he/she chooses to continue in it. The secondary information collected is based on books, articles and the Internet. The main findings of the study show that the reasons for which someone chooses to join and remain in an MLM company coincide and are consistent with the literature review that preceded. The ability to earn basic or additional income, the fact that there is more time to spend with family and the opportunity to enjoy high quality products at preferential prices are important incentives for someone both to enter the company and to stay.el_GR
dc.bibliography.number79el_GR
dc.language.iso2Αγγλικά-enel_GR
dc.audienceMBA61-MANAGEMENT OF PEOPLE AND ORGANISATIONSel_GR
dc.coverage.pages91el_GR
dc.coverage.references3el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherContains: tables, figuresel_GR
dc.contributor.advisor1Fafaliou, Eirini-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOUMOUTSAKOU-E-FINAL-SEPTEMBER-2017.pdf
  Restricted Access
KOUMOUTSAKOU-E-FINAL THESIS-SEPTEMBER-20171.98 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.