Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34406
Title: Ικανοποίηση Εργαζομένων- Μελέτη περίπτωσης τηλεφωνικού κέντρου
Authors: PLIAKA, ILIANA
Advisor: ASPRIDIS, GEORGIOS
Keywords: employees' satisfaction;call centre;multinational company;ικανοποίηση εργαζομένων;τηλεφωνικό κέντρο
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: "Η ικανοποίηση των εργαζομένων" είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα για τις εταιρείες και ειδικά για τις μεγάλες εταιρίες. Στις μέρες μας, είναι πολύ συνηθισμένο να συνδέεται το επίπεδο ποιότητας και παραγωγικότητας που προσφέρει ένας εργοδότης σε έναν οργανισμό, με το επίπεδο ικανοποίησης που αισθάνεται ένας υπάλληλος. Στο παρελθόν, οι μεγάλες εταιρείες στόχευαν σαφώς στο κέρδος, παρουσιάζοντας σοβαρές αδυναμίες σε θέματα που σχετίζονται με τη νέα διαχειριστική άποψη. Για παράδειγμα, η σημασία της διατήρησης της ικανοποίησης των εργαζομένων στην εταιρεία ήταν σχεδόν περιττή. Η ανάγκη ορισμένων ανθρώπων να διατηρήσουν τη δουλειά τους, έκανε τους εργοδότες να πιστεύουν ότι οι υπάλληλοι είχαν όλα όσα χρειάζονταν. Ωστόσο τα πράγματα έχουν αλλάξει τώρα. Ως εκ τούτου, η εργασιακή κουλτούρα έχει αλλάξει επίσης. Τώρα, οι εταιρείες προσπαθούν να παρουσιάσουν ένα ανθρωπιστικό πρόσωπο για να ικανοποιήσουν το εργατικό δυναμικό τους. Τομείς όπως η ασφάλεια, οι μισθοί, το καλό εργασιακό περιβάλλον και η αναγνώριση είναι μερικές από τις παραμέτρους που τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη προσπαθούν να αναπτύξουν προκειμένου να διατηρήσουν ικανοποιημένους τους υπαλλήλους τους. Ο 21ος αιώνας άλλαξε τη δυναμική στις εργασιακές σχέσεις, δίδοντας στους εργαζομένους την ίδια δύναμη με τους εργοδότες. Στην πραγματικότητα, τα προηγούμενα χρόνια η εξουσία ήταν σαφώς από την πλευρά των εργοδοτών. Σήμερα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Μεγάλες εταιρείες, όπως η Apple και η Microsoft, καταβάλλουν προσπάθειες για να προσελκύσουν το πιο ικανό και δημιουργικό προσωπικό στην αγορά. Εξάλλου, είναι αναγνωρίσιμο πια, ότι οι άνθρωποι είναι εκείνοι που πρόκειται να τους δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιείται έχοντας κάνει χρήση της βιβλιογραφίας σχετικά με τις έννοιες της ικανοποίησης των εργαζομένων μέσω ποσοτικής έρευνας ικανοποίησης εργαζομένων σε ένα συγκεκριμένο τηλεφωνικό κέντρο. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ενός συγκεκριμένου ερωτηματολογίου. Η έρευνα αυτή διεξάγεται, αφενός, προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα το σημερινό επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων σε συνδυασμό με το αντικείμενο εργασίας, το εργασιακό περιβάλλον και γενικότερα η εταιρεία και, αφετέρου, προκειμένου να προσδιοριστούν οι βασικές προτεραιότητες που πρέπει να εφαρμοστούν για την περαιτέρω βελτίωση του συγκεκριμένου εργασιακού περιβάλλοντος. Σε αυτή τη διπλωματική όλες οι απαντήσεις θα αναλυθούν μέσω στατιστικών στοιχείων και σύμφωνα με τα αποτελέσματα θα υποβληθούν προτάσεις για συγκεκριμένες δράσεις με βάση τις πραγματικές ανάγκες προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον και προκλητικό εργασιακό αντικείμενο σε ένα δίκαιο και ικανοποιητικό περιβάλλον σε όλα τα επίπεδα.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pliaka Iliana MBA Dissertation.pdf2.53 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.