Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34403
Title: A Statistical Exploratory Analysis of the Effect of the Contemporary Greek Financial Crisis on the Lifestyle, the Dietary Habits and the Attitudes of Young People
Authors: Schizas, Nicholas
Advisor: Bilias, Ioannis
Keywords: statistics;young people;lifestyle;nutrition;financial crisis
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του τρόπου κατά τον οποίο η τρέχουσα οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει την ποιότητα της ζωής των νέων ανθρώπων. ειδικότερα ως προς τις διαιτητικές τους συνήθειες και τους τρόπους ζωής τους. Στην προσπάθεια συγκέντρωσης των απαιτούμενων πληροφοριών για την εξέταση αυτού του θέματος, ένα σχετικό ερωτηματολόγιο προωθήθηκε σε ένα ενδεικτικό δείγμα νέων ανθρώπων (π.χ. φοιτητές πανεπιστημίων και ΤΕΙ). Στη στατιστική διεργασία των σχετικών απαντήσεων οι μέθοδοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: Περιγραφικά στατιστικά, συχνότητες, διακυμάνσεις, μέσοι όροι, τυπικές αποκλίσεις και γραφήματα, Chi-squared tests σε διάφορες κατηγορηματικές μεταβλητές όπως επίπεδα πρόσληψης τροφής, ηλικία, φύλο, κτλ., χρήση Correlation Coefficients, Ανάλυση Διακυμάνσεως, Πολλαπλή Ανάλυση Παλινδρόμησης Reliability Analysis και Exploratory Factor Analysis. Στην προσπάθεια αποδελτίωσης αξιόπιστων ενδείξεων των μελετώμενων συνεπειών, το ερωτηματολόγιο (ενδεικτικά) αναφέρεται και σε φοιτητικά ζητήματα όπως οικονομική κατάσταση, ακαδημαϊκή πρόοδος, ψυχογραφικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά, προσωπικές σκέψεις και απόψεις, επιτεύγματα και προοπτικές των νέων και ακόμα την καταγραφή των προσδοκιών τους σε σχέση με την τρέχουσα κατάσταση της χώρας.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Schizas-N-FINAL dissertation submission .pdfMBA Dissertation3.34 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.