Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34391
Title: ‘Μία λεπτομερής ανάλυση των προοπτικών του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ερευνώντας πώς μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να αναπτυχθεί πιο αποτελεσματικά στρέφοντας το ενδιαφέρον από την επιλογή των πληροφοριών που θα προσφερθούν στους καταναλωτές προς την ανατροφοδότηση που μπορεί να ανακτηθεί από τον καταναλωτή’
Authors: ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Advisor: ΤΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Keywords: ψηφιακό μάρκετινγκ;digital marketing
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Κατά τον Dr. Philip Kotler: «Το μάρκετινγκ είναι η επιστήμη και η τέχνη του να εξερευνάς, να δημιουργείς και να δίνεις αξία ώστε να ικανοποιήσεις τις ανάγκες της αγοράς - στόχου αποκομίζοντας κέρδος», (Kotlermarketing.com). Το μάρκετινγκ αφορά κυρίως την κατανόηση των αισθημάτων και των επιθυμιών των καταναλωτών και η μελέτη αυτή θα συντελέσει στην παραγωγή πιο εποικοδομητικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Ο στόχος της εργασίας είναι να παρέχει διορατικότητα ως προς την αντίληψη των καταναλωτών για την εξέλιξη του μάρκετινγκ σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών επιτευγμάτων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κυρίαρχο και η κατανόηση της δυναμικής του αλλά και των ορίων του, θα συνεισφέρει στην δημιουργία ενός αξιόλογου εργαλείου. Αρχικά θα προσεγγίσουμε την τρέχουσα παρουσία του: πόσο συχνά οι άνθρωποι το συναντούν, με ποιο τρόπο συνεισφέρουν σε αυτό, ποιες είναι οι μέθοδοι προσέγγισης που διαθέτουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ. Έπειτα το ενδιαφέρον θα στραφεί στο πώς οι άνθρωποι αισθάνονται πραγματικά για αυτό. Θα ακολουθήσει μια ανάλυση των θεμάτων που σχετίζονται με την διαδικτυακή ιδιωτικότητα, καθώς η εμπιστοσύνη είναι ένα συστατικό για το χτίσιμο γερής σχέσης. Η διαδικτυακή ιδιωτικότητα είναι ένα στοιχείο πολύτιμο για τους χρήστες του διαδικτύου και έτσι επηρεάζει συνολικά την διαδικασία μάρκετινγκ. Προς αυτό τον σκοπό, μια βιβλιογραφική μελέτη θα διεξαχθεί για να αναδείξει τις δυνατότητες αλλά και τους περιορισμούς της νέας αυτής πραγματικότητας. Η σχετική βιβλιογραφία σε συνδυασμό με μελέτες και άρθρα θα αποκαλύψουν τις διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ και θα θέσουν την βάση για περαιτέρω έρευνα. Με αναφορά στην θεωρητική αυτή βάση, ένα ερωτηματολόγιο απευθυνόμενο σε καταναλωτές θα είναι διαφωτιστικό. Καταλήγοντας, η εργασία αυτή δίνει έμφαση στην δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η πρόοδος της τεχνολογίας επηρεάζει κάθε πλευρά της ζωής των ανθρώπων. Όποιος εστιάσει στην έξυπνη διαχείριση της δύναμης αυτής θα είναι πιο ευνοημένος, επομένως η διαρκής έρευνα πάνω στις αντιλήψεις των καταναλωτών είναι επιβεβλημένη.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Exploring how a digital marketing strategy could be implemented more eff....pdfΚυρίως άρθρο1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.