Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34344
Title: Η διερεύνηση των κρίσιμων χαρακτηριστικών των αξιόπιστων μηνυμάτων από στόμα-σε-στόμα (e-Wom) σε διάφορα ψηφιακά κανάλια, σε σχέση με τις αγοραστικές προθέσεις νέων γυναικών για καλλυντικά προϊόντα.
Authors: Καμπιτάκη, Ευαγγελία
metadata.dc.contributor.advisor: Σπαής Γεώργιος, Ακριβός Χριστόδουλος
Keywords: ηλεκτρονικά μηνύματα από στόμα σε στόμα - E-Wom;ψηφιακό κανάλι - digital channel;αξιοπιστία - credibility;αγοραστική πρόθεση - purchase intention;καλλυντικά - cosmetics;Εταιρεία Κορρές - Korres company
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Σύμφωνα με τη Θεωρία Αξιοπιστίας της Πηγής (ΘΑΠ), όταν οι αποδέκτες πληροφοριών θεωρούν την πηγή πληροφοριών αξιόπιστη, είναι πιο πιθανό να πεισθούν από την πληροφορία. Βάσει αυτής, η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη των κρίσιμων χαρακτηριστικών των αξιόπιστων ηλεκτρονικών μηνυμάτων από στόμα σε στόμα, μέσω ψηφιακών καναλιών μάρκετινγκ, αναφορικά με τις αγοραστικές προθέσεις νεαρών καταναλωτριών καλλυντικών προϊόντων. Οι ερευνητικοί στόχοι της εργασίας περιλαμβάνουν τον εντοπισμό των κρίσιμων χαρακτηριστικών των εν λόγω μηνυμάτων και τη μελέτη της συμβολής του λειτουργικού μοντέλου της ΘΑΠ στην καλύτερη ερμηνεία της επίδρασης της αξιοπιστίας της εταιρίας στις αγοραστικές προθέσεις νεαρών καταναλωτριών καλλυντικών προϊόντων. Ακολουθώντας τους Teng et al. (2014), δεκατέσσερις ερευνητικές υποθέσεις διατυπώθηκαν και εξετάστηκαν μέσω γραμμικής παλινδρόμησης. Για τη συλλογή των δεδομένων, ένα δομημένο ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε σε νεαρές καταναλώτριες προϊόντων της εταιρίας ΚΟΡΡΕΣ. Ακολούθησαν στατιστικές αναλύσεις συμπεριλαμβανομένων των ανάλυση αξιοπιστίας, πολλαπλών απαντήσεων και διασταυρούμενων πινάκων, μη παραμετρικοί στατιστικοί έλεγχοι και ανάλυση συσχετισμού και μεσολάβησης. Σε επίπεδο σημαντικότητας 5%, οι ελκυστικότητα, εξειδίκευση, αξιοπιστία και ικανότητα της πηγής επηρεάζουν άμεσα και θετικά την αξιοπιστία της εταιρίας, η οποία έχει άμεση και θετική επίδραση στη διαδικασία τριών σταδίων, στην οποία εμπλέκονται οι καταναλώτριες όταν λαμβάνουν κάποιο μήνυμα και θετική και έμμεση επίδραση στην αξιοπιστία των ηλεκτρονικών μηνυμάτων από στόμα σε στόμα. Η τελευταία επηρεάζεται άμεσα και θετικά από την ποιότητα του επιχειρήματος και την ελκυστικότητα του ψηφιακού καναλιού. Ο βαθμός της αντιλαμβανόμενης αξιοπιστίας του μηνύματος συνδέεται άμεσα και θετικά με την αποδοχή του, η οποία, συνδέεται άμεσα και θετικά με τις αγοραστικές προθέσεις των νεαρών καταναλωτριών καλλυντικών προϊόντων. Συμπερασματικά, οι αξιοπιστία της εταιρίας, ποιότητα του επιχειρήματος και ελκυστικότητα του ψηφιακού καναλιού συνιστούν τα κρίσιμα χαρακτηριστικά των αξιόπιστων ηλεκτρονικών μηνυμάτων από στόμα σε στόμα ενώ επιβεβαιώνεται η συμβολή της ΘΑΠ στην καλύτερη ερμηνεία της αξιοπιστίας της εταιρίας στις αγοραστικές προθέσεις νεαρών καταναλωτριών καλλυντικών προϊόντων.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evangelia_Kampitaki_Dissertation_MBA2017.pdf
  Restricted Access
Κυρίως άρθρο5.71 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.