Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜυλώνη, Βαρβάρα-
dc.contributor.authorΤσολάκη, Χριστιάνα-
dc.date.accessioned2017-09-15T06:51:56Z-
dc.date.available2017-09-15T06:51:56Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34340-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική μελετάει τη χρήση του μάρκετινγκ από τους οπτικούς και οπτομέτρες στην Ελλάδα. Σκοπός της είναι να εξάγει συμπεράσματα για την εφαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ στα οπτικά καταστήματα της χώρας μας. Συγκεκριμένα, μελετήθηκε η στάση των επαγγελματιών του κλάδου ως προς το προϊόν, τη μάρκα, την τιμολογιακή πολιτική, τις πιθανές διευκολύνσεις πληρωμής στους πελάτες, την τοποθεσία της επιχείρησης, τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Επιπρόσθετα, ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη διαχείριση της σχέσης με τους πελάτες και στα στοιχεία που συμβάλλουν στην οικοδόμηση μιας δυνατής σχέσης των επαγγελματιών μαζί τους.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectοπτικοίel_GR
dc.subjectopticiansel_GR
dc.subjectοπτικά καταστήματαel_GR
dc.subjectoptic storesel_GR
dc.subjectμάρκετινγκel_GR
dc.subjectmarketingel_GR
dc.subjectμείγμα μάρκετινγκel_GR
dc.subjectmarketing mixel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ στα οπτικά καταστήματα στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinMarketing in the optic stores in Greeceel_GR
dc.description.abstractlatinThe current dissertation delves into the use of marketing by opticians and optometrists in Greece. It aims at reaching conclusions regarding the marketing mix application in the optic stores of the country. Specifically, the opticians’ attitude was studied towards products, brands, pricing policies, possible payment allowances to customers, store’s location, advertising and communication. Furthermore, special emphasis was given on the relationship marketing and all the elements that contribute to establishing a strong relation with the customers.el_GR
dc.bibliography.number83el_GR
dc.audienceMBA61el_GR
dc.coverage.pages117el_GR
dc.coverage.references1el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει : πίνακες, διαγράμματα, εικόνες.el_GR
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING IN THE OPTIC STORES IN GREECE.pdf
  Restricted Access
1.69 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.