Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34340
Title: Το μάρκετινγκ στα οπτικά καταστήματα στην Ελλάδα
Authors: Τσολάκη, Χριστιάνα
Advisor: Μυλώνη, Βαρβάρα
Keywords: οπτικοί;opticians;οπτικά καταστήματα;optic stores;μάρκετινγκ;marketing;μείγμα μάρκετινγκ;marketing mix
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική μελετάει τη χρήση του μάρκετινγκ από τους οπτικούς και οπτομέτρες στην Ελλάδα. Σκοπός της είναι να εξάγει συμπεράσματα για την εφαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ στα οπτικά καταστήματα της χώρας μας. Συγκεκριμένα, μελετήθηκε η στάση των επαγγελματιών του κλάδου ως προς το προϊόν, τη μάρκα, την τιμολογιακή πολιτική, τις πιθανές διευκολύνσεις πληρωμής στους πελάτες, την τοποθεσία της επιχείρησης, τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Επιπρόσθετα, ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη διαχείριση της σχέσης με τους πελάτες και στα στοιχεία που συμβάλλουν στην οικοδόμηση μιας δυνατής σχέσης των επαγγελματιών μαζί τους.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING IN THE OPTIC STORES IN GREECE.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.