Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34316
Title: Digital media as a marketing tool for small independent hotels
Authors: EVANGELOU, EVANGELOU
Advisor: BITZENIS, ARISTIDIS
Keywords: Tourism;SMEs;Accommodations;Digital media;Technology
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Η βιομηχανία του τουρισμού θεωρείται σήμερα μια από τις πιο σημαντικές πηγές εισοδήματος για το ΑΕΠ μιας χώρας. . Ένας από του σημαντικότερους πυλώνες του τουρισμού είναι ο κλάδος τις φιλοξενίας αποτελούμενη από μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις με λίγους ή και καθόλου εργαζομένους και με σχετικά μικρά κεφάλαια επενδύσεων. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και της ψηφιακής πληροφορίας έδωσε την δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να εμφανίσουν ένα είδος εξωστρέφειας και να καταστήσουν το προϊόν τους ελκυστικό σε πελάτες εκτός των ορίων της χώρας. Η χρήση των ψηφιακών μέσων ως εργαλεία μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις αυτές αποτελεί αντικείμενο της παρούσας εργασίας.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evangelou-E-Dissertation-September-2017.pdfDissertation2.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.