Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34314
Title: Οι στρατηγικές του μίγματος επικοινωνίας των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών
Authors: Κάββαλος, Ιωάννης
Advisor: Μπέλλου, Βικτωρία-Μαρία
Keywords: Μίγμα επικοινωνίας;Communications mix;Μάρκετινγκ;Marketing;Εταιρείες λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών;Retail electronics companies
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Ο κλάδος της τεχνολογίας καθώς και τα προϊόντα που τον συνθέτουν βρίσκονται σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Η καθημερινή εξέλιξη των προϊόντων καθώς και η αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών για τα νέα ηλεκτρονικά είδη συνθέτουν μία άκρως ενδιαφέρουσα αγορά. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτή την κατηγορία, τόσο σε επίπεδο κατασκευής όσο και σε επίπεδο πώλησης, μάχονται για να επικρατήσουν έναντι των ανταγωνιστών τους με διάφορες ενέργειες. Οι στρατηγικές αναφορικά με το μείγμα επικοινωνίας που ακολουθούν οι εταιρείες λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος του συνολικού πλάνου μάρκετινγκ. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να αναλύσει τα στοιχεία που συγκροτούν το μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ των εταιριών λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών. Με βάση την σχετική βιβλιογραφία καθώς και διάφορα άρθρα από την διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, προσεγγίζονται τα χαρακτηριστικά που επιλέγουν οι εταιρείες για να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και να ενισχύσουν την φίρμα τους. Ομολογουμένως, το μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο μιας και αποτελεί το εργαλείο που κάνει όλα τα υπόλοιπα στοιχεία (προϊόν, τιμή, διανομή) γνωστά στους καταναλωτές. Σχετικά με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε, τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην πτυχιακή εργασία αφορούν μόνο τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Από την συγκεκριμένη έρευνα εξαιρέθηκαν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων μιας και θεωρήθηκε φρόνιμο να εξεταστεί ομοιογενές δείγμα εταιρειών. Ωστόσο, στο θεωρητικό κομμάτι της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται επιλεκτικά κάποιες μελέτες περίπτωσης που έχουν υλοποιηθεί από αυτές τις αλυσίδες. Το συμπέρασμα που προκύπτει από την συγκεκριμένη μελέτη είναι ότι το μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ αποτελεί σημαντικό εργαλείο στην συνολική στρατηγική μάρκετινγκ των εταιρειών λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών. Οι εταιρείες επιλέγουν τα στοιχεία που προωθούν τόσο τα φυσικά τους καταστήματα όσο και τα ηλεκτρονικά. Οι αποφάσεις που λαμβάνονται κάθε φορά αναφορικά με τα στοιχεία του μείγματος επικοινωνιών που επιλέγουν οι εταιρείες, επηρεάζονται τόσο από εξωγενείς παράγοντες όπως για παράδειγμα την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, όσο και από εσωτερικούς παράγοντες όπως τους διαθέσιμους πόρους που μπορούν να δαπανήσουν σε ενέργειες μάρκετινγκ αλλά και τους στόχους που θέλουν να πετύχουν.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HOU_MBA_Dissertation_Ioannis_Kavvalos.pdfΠτυχιακή εργασία2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.