Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34306
Title: Εργασιακή ικανοποίηση σε σχέση με την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών: η περίπτωση των Ελληνικών Επιμελητηρίων
Authors: ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΟΥ, ΛΙΩΤΑ
Advisor: ΣΑΡΡΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Keywords: εργασιακή ικανοποίηση, ελληνικά επιμελητήρια, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ποιότητα υπηρεσιών
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να διερευνήσουμε το βαθμό εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται στα Ελληνικά Επιμελητήρια και συγκεκριμένα στα Εμπορικά, Βιομηχανικά, Βιοτεχνικά και Επαγγελματικά Επιμελητήρια, στο πλαίσιο εφαρμογής νέων ηλεκτρονικών και αυτοματοποιημένων υπηρεσιών προς το συναλλασσόμενο κοινό. Μέσα από την έρευνα εντοπίζουμε τους παράγοντες εκείνους που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους και συλλέγουμε πληροφορίες για τη γενικότερη διαμόρφωση των σχέσεων τους με το συναλλασσόμενο κοινό. Παράλληλα, εξετάζουμε και την ποιότητα των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς το συναλλασσόμενο κοινό, από την πλευρά των υπαλλήλων. Αρχικώς, αναπτύσσονται οι κυριότερες θεωρίες που αφορούν στην παρακίνηση και ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μέσα στον εργασιακό χώρο, ενώ στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην περίπτωση των Εμπορικών, Βιομηχανικών, Βιοτεχνικών και Επαγγελματικών Επιμελητηρίων, όπως επίσης και του νέου εργασιακού περιβάλλοντος, που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια. Τα στοιχεία που συλλέξαμε, αντλήθηκαν από μια διαδικτυακή έρευνα με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων, στην οποία συμμετείχαν 85 υπάλληλοι, μόνιμοι και μη, των προαναφερθέντων επιμελητηρίων, που διαχειρίζονται συγκεκριμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Από την ανάλυση των ερωτηματολογίων προκύπτει ότι η πλειονότητα των εργαζομένων στα Ελληνικά Επιμελητήρια είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με το νέο ηλεκτρονικό εργασιακό περιβάλλον, ενώ οι εργασιακές σχέσεις, τόσο με τον Προϊστάμενο όσο και με τους λοιπούς συναδέλφους, αποτελούν βασικό παράγοντα ικανοποίησης. Επιπλέον, οι υπάλληλοι εκτιμούν ως υψηλή την ποιότητα των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, το οποίο αντανακλάται και στον υψηλό βαθμό ικανοποίησης που χαρακτηρίζει τη σχέση τους με το συναλλασσόμενο κοινό.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stamatiadou Liota_2017.pdfΚυρίως άρθρο2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.