Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPETRAKOS, GEORGIOS-
dc.contributor.authorPOLYMEROPOULOU, MARIA-
dc.date.accessioned2017-09-13T05:58:23Z-
dc.date.available2017-09-13T05:58:23Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34305-
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι: (1) να συγκρίνει τη μέση ικανοποίηση σε σχέση με την συνολικά αντιλαμβανόμενη ποιότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, αυτών που κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους από τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων με τη μέση ικανοποίηση αυτών που κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους από τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, (2) να αναγνωρίσει τις διαστάσεις της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στις οποίες τα ξενοδοχεία έχουν πλεονέκτημα έναντι των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων και το αντίθετο και (3) να εξετάσει ποιες διαστάσεις συσχετίζονται έντονα με τη συνολικά αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών τόσο στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία όσο και στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectPrimary researchel_GR
dc.subjectTravel sectorel_GR
dc.titleComparison of e-service quality between online travel agencies and hotels' websites.el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinΣύγκριση ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών ανάμεσα στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία και τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.el_GR
dc.description.abstractlatinThe objective of this project is i) to compare the average satisfaction, in relation to the total perceived e-service quality, of those booking accomodation from online travel agencies with the average satisfaction of those booking accomodation from hotels' websites, ii) identify the dimensions of e-service quality that hotels have an advantage over the online travel agencies and the contrary and iii) examine which dimensions are strongly correlated with the overall perceived service quality at online travel agencies and hotels' sites.el_GR
dc.bibliography.number61el_GR
dc.language.iso2Ελληνικά-elel_GR
dc.audienceComparative study.Business Sector : Travelel_GR
dc.coverage.pages62el_GR
dc.coverage.references0el_GR
dc.coverage.appendixes0el_GR
dc.description.otherContains: tables, graphsel_GR
dc.contributor.advisor1PETRAKOS, GEORGIOS-
dc.contributor.advisor2VONTA, FILIA-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
POLYMEROPOULOU MARIA_ MBA DISSERTATION.pdf
  Restricted Access
Main dissertation document1.09 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.