Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34257
Title: Understanding customers' loyalty patterns towards e-pharmacies
Authors: KOSIA, ATHANASIA
metadata.dc.contributor.advisor: Bellou, Victoria-Maria
Keywords: customer loyalty;online pharmacies;electronic commerce;Greece;αφοσίωση πελατών;ηλεκτρονικά φαρμακεία;ηλεκτρονικό εμπόριο;Ελλάδα
Issue Date: 3-Sep-2017
Abstract: Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να ρίξει φως στα πρότυπα αφοσίωσης των πελατών προς τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Συγκεκριμένα, η διατριβή προσπαθεί να διερευνήσει εάν η ικανοποίηση του πελάτη, τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας και οι πτυχές του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (TAM) είναι σημαντικοί παράγοντες της αφοσίωσης προς ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο. Επιπλέον, εξετάζεται ο ρόλος της εμπιστοσύνης ως μεσολαβητή μεταξύ της ηλεκτρονικής αφοσίωσης και της ικανοποίησης. Μέσω μιας έρευνας με διαδικτυακό ερωτηματολόγιο, τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας, η αντιληπτή χρησιμότητα και η ικανοποίηση του πελάτη αποτελούν σημαντικούς παράγοντες της ηλεκτρονικής αφοσίωσης σ’ ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο. Ο ρόλος της εμπιστοσύνης ως μεσολαβητή δεν μπορεί να τεκμηριωθεί βάση των αποτελεσμάτων. Τέλος , παρέχονται διοικητικές κατευθύνσεις και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOSIA-A.-DISSERTATION_MBA2017.pdf
  Restricted Access
Dissertation1.44 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.