Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34244
Title: Η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ στη βιομηχανία του τουρισμού
Authors: MPOURI, SPIRIDOULA
Advisor: MANOLOPOULOS, DIMITRIOS
Keywords: Τεχνολογία Πληροφορίας,Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, Άμεσο Μάρκετινγκ , Μάρκετινγκ Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, Βιομηχανία του Τουρισμού;Information Technology,Internet Marketing, Direct Marketing , Customer Relationship Marketing, Toyrism Industry
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια ο χώρος του μάρκετινγκ περνάει από µία φάση ολοκληρωτικών αλλαγών. Επίκεντρο αυτών των αλλαγών είναι η αυξανόμενη τάση των σύγχρονων επιχειρήσεων για ανάπτυξη σχέσεων µε τους καταναλωτές χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που τους παρέχουν τα νέα τεχνολογικά εργαλεία εφαρμογών. Το πεδίο του μάρκετινγκ µε το πέρασµα των χρόνων εξελίσσεται και γίνεται πιο στοχευμένο, άµεσο και διαδραστικό. Σε ένα τουριστικό επιχειρησιακό περιβάλλον με κύριο γνώρισμα τον αυξημένο ανταγωνισμό, διακρίνεται η ανάγκη για αποτελεσματικότερο συντονισμό των προσπαθειών των επιχειρήσεων τουριστικού ενδιαφέροντος. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις είναι αναγκαία τόσο για την επίτευξη των στόχων τους όσο και για τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία τους. Από αυτή την άποψη, οι διαδικασίες μάρκετινγκ κατέχουν καθοριστική θέση στην εταιρική ατζέντα. Παράλληλα η «επανάσταση της πληροφορίας» είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό της εποχής μας και ειδικά για την τουριστική βιομηχανία. Η δυνατότητα παροχής τουριστικών υπηρεσιών βάσει πληροφοριών και η διάθεσή τους στο κοινό μέσω μιας ανεξαρτήτου τοποθεσίας αγοράς, εγκαθιστά το μάρκετινγκ πληροφοριών και τεχνολογίας στην καρδιά κάθε οργανισμού. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί για τη χώρα μας, ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι της ελληνικής βιομηχανίας εδώ και δεκαετίες, δεδομένου ότι είναι μια μεγάλη πηγή εσόδων και βασική συνιστώσα του ΑΕΠ. Δημιουργεί επίσης θέσεις απασχόλησης για σημαντικό μέρος του πληθυσμού αλλά και νέες προοπτικές στον τομέα αυτό. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και είναι η διεξαγωγή μίας συγκροτημένης επιστημονικής έρευνας τα αποτελέσματα της οποίας θα μπορέσουν να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω έρευνα. Αυτό επιτυγχάνεται με πρωτογενή εμπειρική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Στόχος των παραπάνω είναι να μελετηθεί το κατά πόσο εφαρμόζονται οι σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ- το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, το Άμεσο Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων στις επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος και αν υπάρχει προσανατολισμός των επιχειρήσεων αυτών ως προς την εξελικτική χρήση των μεθόδων αυτών.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_application_of_modern_methods_of_marketing_in_the_tourism_industry.PDFΔιπλωματική Εργασία / Thesis1.87 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.