Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34243
Title: Η είσοδος της Γαλακτοβιομηχανίας ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. στην αγορά προϊόντων εμπλουτισμένων με πρωτεΐνη
Authors: Μανδηλαράς, Χρήστος
Advisor: Ραχανιώτης, Νικόλαος
Keywords: Λειτουργικά προϊόντα;Γάλα εμπλουτισμένο με πρωτεΐνη;Γιαούρτι Εμπλουτισμένο με Πρωτεΐνη;Προωθητικές Ενέργειες;Γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε.;Καταναλωτικό Κοινό;Functional Products;Milk Enriched with Protein;Yoghurt Enriched with Protein;Marketing Plan;Dairy Company DELTA FOODS S.A.;Target Group
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Οι σημερινοί καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί όσον αφορά σε θέματα ποιότητας, διατροφής και υγείας. Τα τελευταία χρόνια, οι διατροφικές συνήθειες των σύγχρονων ανθρώπων στις ανεπτυγμένες κοινωνίες απαιτούν προϊόντα «εμπλουτισμένα» με πρωτεΐνη. «Εμπλουτισμένα» προϊόντα είναι αυτά που έχουν υποστεί τροποποίηση, έτσι ώστε να αυξηθεί η περιεκτικότητά τους σε οποιοδήποτε συστατικό προσδίδει όφελος στην υγεία του καταναλωτή. Στα «εμπλουτισμένα» προϊόντα επίσης έχει αφαιρεθεί ποσότητα λίπους ή ποσότητα λακτόζης με αποτέλεσμα να είναι πιο θρεπτικά για τον οργανισμό. Τα «εμπλουτισμένα» τρόφιμα αποτελούν έναν ραγδαία αναπτυσσόμενο τομέα της βιομηχανίας τροφίμων, καθώς προσφέρουν στους καταναλωτές επιπλέον οφέλη για την υγεία τους. Παράλληλα, παρουσιάζεται μια νέα ευκαιρία για τη Γαλακτοβιομηχανία "ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε." να ενταχθεί στη νέα αυτή αγορά τροφίμων και να οδηγηθεί στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, τα οποία θα είναι εμπλουτισμένα με πρωτεΐνη και ορισμένα πολύτιμα στοιχεία για τον οργανισμό, όπως είναι η βιταμίνη D, το ασβέστιο, ο σίδηρος και τα ιχνοστοιχεία. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μια έρευνα για λογαριασμό της Γαλακτοβιομηχανίας "ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε." που έχει ως στόχο να προσδιορίσει το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνονται τέτοιου είδους προϊόντα, τον τύπο του προϊόντος που προτιμούν οι καταναλωτές (επιδόρπιο γάλακτος, επιδόρπιο γιαουρτιού, μπάρες ή δημητριακά) και τα βασικά χαρακτηριστικά των σχεδιαζόμενων προϊόντων. Αναλύεται η μεθοδολογία που εφαρμόσθηκε και ο τρόπος διεξαγωγής της έρευνας. Επίσης, διεξάγεται συγκριτική μελέτη με τα αντίστοιχα προϊόντα ανταγωνιστικών εταιρειών και διερευνάται η πολιτική που θα ακολουθήσει η Γαλακτοβιομηχανία "ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε." όσον αφορά στις προωθητικές ενέργειές της και στον τρόπο διαφήμισής τους. Επιπλέον, γίνεται εκτίμηση των πωλήσεων και των αναμενόμενων κερδών που θα φέρουν τα προϊόντα στη Γαλακτοβιομηχανία. Η έρευνα πραγματοποιείται σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο επίπεδο, έγιναν προσωπικές συνεντεύξεις σε ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος καταναλωτών. Στο δεύτερο επίπεδο συμπληρώθηκε κατάλληλο ερωτηματολόγιο από τους συμμετέχοντες. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και εξάγονται συμπεράσματα όπου συνοψίζεται ολόκληρη η έρευνα.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mandilaras Christos Dissertation.pdfΔιπλωματική εργασία1.66 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.