Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34228
Title: Η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για την αυτόματη βελτιστοποίηση ενός συνόλου διαφημιστικών καναλιών προώθησης βασισμένο σε αλγορίθμους γραμμικού προγραμματισμού της επιχειρησιακής έρευνας
Authors: Κούτρας, Γεώργιος
Advisor: Παναγιώτου, Νικόλαος
Keywords: Μάρκετινγκ;Marketing;Προώθηση;Promotion;επιχειρησιακή έρευνα;operational research;μείγμα προώθησης;mix of promotion;μείγμα διαφήμισης;mix of advertisements;αλγόριθμος;algorithm
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Μία από τις βασικές ευθύνες που έχει ένα τμήμα μάρκετινγκ σε μία εταιρία του λιανεμπορίου είναι να λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με το βέλτιστο μείγμα διαφημίσεων σε σχέση με το κανάλι διαφήμισης, το συνολικό προϋπολογισμό και την ποσότητα των διαφημίσεων σε μία προωθητική ενέργεια ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Αυτή η εργασία εξετάζει με πιο τρόπο το τμήμα μάρκετινγκ μπορεί να βελτιστοποιήσει την επιλογή του μείγματος προώθησης χρησιμοποιώντας αλγορίθμους επιχειρησιακής έρευνας και περιγράφει με πιο τρόπο το παραπάνω ζήτημα επιλύεται μέσω της ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού, διαδικτυακού εργαλείου βασισμένου σε ανοιχτού κώδικα τεχνολογίες. Ο χρήστης του εργαλείου δύναται να εισάγει παραμέτρους της προωθητικής ενέργειας όπως το ελάχιστο ποσοστό συμμετοχής ενός καναλιού στο τελικό μείγμα, το συνολικό προϋπολογισμό της προωθητικής ενέργειας και το κόστος ανά μονάδα ενέργειας και ένα συγκεκριμένο κανάλι και να λάβει αυτοματοποιημένα την βέλτιστη λύση για το συγκεκριμένο μείγμα μέσω του υλοποιημένου αλγορίθμου που χρησιμοποιεί μεθόδους τους γραμμικού προγραμματισμού. Τέλος, εξάγονται συμπεράσματα για την υλοποίηση του αλγορίθμου και του εργαλείου και παρέχονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα στο συγκεκριμένο πεδίο.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GEORGIOS_KOUTRAS_DISSERTATION_MBA_2017.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.