Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34220
Title: Statistical Empirical Analysis of the factors which contribute to the satisfaction of the Students and the Instructors of an Air Force Academy taking into account the conditions of Training.
Authors: SERVES, SOKRATIS
Advisor: BILIAS, IOANNIS
Keywords: Εκπαιδευόμενος;Trainee;Εκπαιδευτής;Instructor;Εργασιακή Ικανοποίηση;Job Satisfaction;Εκπαιδευτικό περιβάλλον;Training environment
Issue Date: 16-Jul-2017
Abstract: Ο βασικότερος μηχανισμός δημιουργίας, εξέλιξης και διατήρησης της ικανότητας μιας πολεμικής αεροπορίας είναι η υιοθέτηση μιας αποτελεσματικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, και η ανάπτυξη περιβάλλοντος όπου οι εργαζόμενοι να αντλούν ικανοποίηση. Σκοπός αυτής της διατριβής είναι η εξέταση των παραγόντων όπως και της σχέσης μεταξύ των, που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευτών μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία στην Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ), λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι που εμπλέκονται με την εκπαίδευση στην ΠΑ σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, είναι σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από το περιβάλλον εργασίας, ενώ παράλληλα εντοπίζονται τομείς με δυνατότητα βελτίωσης.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation.std97523.Sokratis Serves.pdfDissertation2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.