Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓιαννακούρου, Μαρία-
dc.contributor.authorΚόντης, Δημήτριος-
dc.date.accessioned2017-09-12T08:35:07Z-
dc.date.available2017-09-12T08:35:07Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34218-
dc.description.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί μια πρακτική με διαρκώς αυξανόμενη διείσδυση στις επιχειρήσεις. Σταδιακά και κυρίως μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο η αίσθηση ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν να υπηρετούν εκτός από τους μετόχους σε κάποιο βαθμό και τον κοινωνικό περίγυρο στον οποίο δραστηριοποιούνται άρχισε να επεκτείνεται. Η ανάπτυξη των κοινωνικών και περιβαλλοντικών κινημάτων στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, αλλά και η έκρηξη της παγκοσμιοποίησης στις αμέσως επόμενες δεκαετίες, οδήγησε στην υιοθέτηση πολιτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από όλο και περισσότερες εταιρίες, ιδιαιτέρως δε πολυεθνικές, με δραστηριότητες σε διαφορετικές περιοχές του πλανήτη. Παράλληλα η ακαδημαϊκή έρευνα στο συγκεκριμένο πεδίο, με σειρά μελετών και προτάσεων, έδωσε το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο στις εταιρίες ώστε να επιλέξουν τις πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που ταιριάζουν στους σκοπούς και τις επιδιώξεις τους. Με την πάροδο των χρόνων και τη διαφοροποίηση των συνθηκών στο παγκόσμιο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης απέκτησε βασικό ρόλο στην διαμόρφωση της στρατηγικής των εταιριών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ενσωμάτωση της έννοιας της βιωσιμότητας στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Συνεπώς το ζητούμενο για τις εταιρίες είναι η λειτουργία τους προς όφελος των μετόχων, με σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες, το περιβάλλον, τους νόμους και την κοινωνία εν γένει, με τρόπο που να εξασφαλίζει την βιώσιμη ανάπτυξη και τις μελλοντικές γενιές. Η Ericsson ιδρύθηκε το 1876 και δραστηριοποιείται στο χώρο της τεχνολογίας των επικοινωνιών και της πληροφορικής. Έχει πελάτες σε πάνω από 180 χώρες σε όλο τον κόσμο και είναι από τους πρωτοπόρους στον τομέα των επικοινωνιών και της πληροφορικής με σημαντικές επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη. Παράλληλα έχει έντονη κοινωνική δράση με συμμετοχή σε δραστηριότητες σε πολλές περιοχές του πλανήτη, κυρίως σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών αλλά και άλλων μη-κρατικών οργανισμών με ανάλογη δράση. Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε τις εκθέσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Ericsson τα τελευταία 15 χρόνια και θα δούμε μέσω αυτών, πώς έχει εξελιχθεί η στρατηγική της εταιρίας σε αυτόν τον τομέα, στο διάστημα αυτό.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate Social Responsibilityel_GR
dc.subjectΤεχνολογία Επικοινωνιών και Πληροφορικήςel_GR
dc.subjectInformation and Communication Technologyel_GR
dc.titleΗ Εξέλιξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στον κλάδο Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών - Η περίπτωσης της Ericssonel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinThe evolution of Corporate Social Responsibility in ICT industry - The case of Ericssonel_GR
dc.description.abstractlatinCorporate Social Responsibility is a practice with increasing penetration in business community. Gradually, and especially after World War II, the sense that businesses have to serve, in addition to their shareholders, to a certain extent also the social environment in which they operate has begun to expand. The development of social and environmental movements in the 1960s and 1970s, as well as the explosion of globalisation in the coming decades, led to the adoption of CSR policies by more and more companies, particularly multinationals, with activities in different parts of the world. At the same time, academic research in this field, with a series of studies and proposals, has provided the necessary theoretical background for companies to choose Corporate Social Responsibility policies that fit their goals and aspirations. Over the years and the diversification of conditions in the global economic and social environment, the concept of sustainable development has been instrumental in shaping corporate strategy. This has resulted in the incorporation of the concept of sustainability into Corporate Social Responsibility. Therefore, companies are asked to operate for the benefit of shareholders, with respect for human values, the environment, laws and society in general, in a way that ensures sustainable development and future generations. Ericsson was founded in 1876 and is at the forefront of communications and information technology. It has customers in more than 180 countries worldwide and is one of the pioneers in communications and IT with significant investment in research and development. At the same time it has strong social action with participation in activities in many parts of the world, mainly in cooperation with the United Nations and other non-governmental organisations with similar action. In this paper we will study Ericsson's Corporate Social Responsibility reports over the past 15 years and will see through them how the company's strategy has evolved in this area during this period.el_GR
dc.bibliography.number109el_GR
dc.audienceMaster in Business Administration / ΜΒΑ61el_GR
dc.coverage.pages94el_GR
dc.coverage.references0el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει: Πίνακες και σχέδιαel_GR
dc.contributor.advisor1Σπανός, Ιωάννης-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kontis-D-97490-Dissertation-2017.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική εργασία1.4 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.