Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNtemos, Antonios-
dc.contributor.authorGrigoropoulos, Antonis-
dc.date.accessioned2017-09-12T08:27:53Z-
dc.date.available2017-09-12T08:27:53Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/34216-
dc.description.abstractΣτη σημερινή πραγματικότητα, η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά αποκλειστικά του οικιακού κλιματισμού, καθώς επίσης διερευνά τους τρόπους και τις μεθόδους με τις οποίες μία νεοσύστατη εταιρεία κλιματισμού με δικό της brand, θα μπορέσει να κερδίσει μέρος της αγοράς, αργά και σταθερά, επενδύοντας στην ανάπτυξη σχέσεων πιστότητας (loyalty) με τους συνεργάτες της αλλά και με τον τελικό καταναλωτή. Συντελείται προσπάθεια εύρεσης διεύρυνσης του positioning του brand, στον τελικό καταναλωτή, με τη βοήθεια διεύρυνσης της αξίας της επωνυμίας. Για την πραγματοποίηση της μελέτης αυτής χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε επιχειρήσεις κλιματισμού διαφορετικών κατηγοριών, που αποτελούν δυνητικούς πελάτες μίας τέτοιας εταιρείας, με έδρα σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδαςel_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΑγγλικά-enel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectLoyaltyel_GR
dc.subjectBrand Equityel_GR
dc.subjectAir Conditioningel_GR
dc.subjectBrand Awarenessel_GR
dc.titleCharacteristics of customer loyalty: Impact on brand image of product characteristics/attributes-A study of Air Conditioning unitsel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinΤα χαρακτηριστικά της αφοσίωσης των πελατών: Ο αντίκτυπος που έχουν τα χαρακτηριστικά/ γνωρίσματα των προϊόντων, στην εικόνα της φίρμας. Μία μελέτη στα προϊόντα κλιματισμούel_GR
dc.description.abstractlatinIn today's reality, this study investigates the prevailing conditions in the Greek market for residential air-conditioning only, as well as exploring the ways and methods by which a newly-established air-conditioning company with its own brand can gain a share of the market slowly but yet steadily, investing in the development of loyalty with its partners and the end customer. An attempt is made to find ways to enhance the brand positioning concerning the end customer, with the help of brand value enhancement. In order to carry out this study, a questionnaire was distributed to air-conditioning units selling companies of different categories, potential customers of such a company, based in different cities in Greece.el_GR
dc.bibliography.number20el_GR
dc.language.iso2Αγγλικά-enel_GR
dc.audienceMBA/MBA61el_GR
dc.coverage.pages104el_GR
dc.coverage.references8el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherContains: tables, charts, photosel_GR
dc.contributor.advisor1Ntemos, Antonios-
dc.contributor.advisor2Ntegiannakis, Stavros-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.