Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34216
Title: Characteristics of customer loyalty: Impact on brand image of product characteristics/attributes-A study of Air Conditioning units
Authors: Grigoropoulos, Antonis
Advisor: Ntemos, Antonios
Keywords: Loyalty;Brand Equity;Air Conditioning;Brand Awareness
Issue Date: 2-Sep-2017
Abstract: Στη σημερινή πραγματικότητα, η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά αποκλειστικά του οικιακού κλιματισμού, καθώς επίσης διερευνά τους τρόπους και τις μεθόδους με τις οποίες μία νεοσύστατη εταιρεία κλιματισμού με δικό της brand, θα μπορέσει να κερδίσει μέρος της αγοράς, αργά και σταθερά, επενδύοντας στην ανάπτυξη σχέσεων πιστότητας (loyalty) με τους συνεργάτες της αλλά και με τον τελικό καταναλωτή. Συντελείται προσπάθεια εύρεσης διεύρυνσης του positioning του brand, στον τελικό καταναλωτή, με τη βοήθεια διεύρυνσης της αξίας της επωνυμίας. Για την πραγματοποίηση της μελέτης αυτής χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε επιχειρήσεις κλιματισμού διαφορετικών κατηγοριών, που αποτελούν δυνητικούς πελάτες μίας τέτοιας εταιρείας, με έδρα σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.