Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34111
Title: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ "ΚΗΠΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ".
Authors: ΤΣΟΥΚΑΛΑ, ΑΓΟΡΙΤΣΑ
Advisor: Dr. Αρταβάνη, Αθηνά- Μαρία
Keywords: Πολιτισμός;Εκπαίδευση;Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση;Δημοκρατικά σχολεία;Ελεύθερα σχολεία;"Ο Κήπος των παιδιών"
Issue Date: 14-May-2017
Abstract: Ο πολιτισμός και η εκπαίδευση, όροι αλληλένδετοι και πολλές φορές ταυτόσημοι, αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες εκφράσεις του ανθρώπινου πνεύματος. Ο πολιτισμός, από τη μία, στηρίζεται, προάγεται και μεταδίδεται μέσω της εκπαίδευσης, ενώ από την άλλη η ποιότητα της εκπαίδευσης αντικατοπτρίζει το πολιτιστικό επίπεδο μιας κοινωνίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι σε θεωρητικό επίπεδο να μελετηθεί η σχέση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, ώστε να προκύψουν οι μεταξύ τους συνδέσεις. Στα πλαίσια της θεωρητικής προσέγγισης θα γίνει μια σύντομη αναφορά στις επίσημες και ανεπίσημες εκπαιδευτικές δομές, ενώ περισσότερο βάρος θα δοθεί στη μελέτη των αυτοδιαχειριζόμενων εκπαιδευτικών δομών που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια. Σε ένα δεύτερο επίπεδο θα μελετηθεί η δημιουργία και διαχείριση εκπαιδευτικών και πολιτιστικών οργανισμών εκτός επίσημου πλαισίου στην Ελλάδα. Ως περίπτωση μελέτης έχει επιλεγεί ο εκπαιδευτικός και πολιτιστικός οργανισμός «Ο Κήπος των Παιδιών», που έχει την έδρα του στην Παναγίτσα (Ν. Έδεσσας). Στα πλαίσια της εξέτασης του οργανισμού θα μελετηθεί η δομή και η οργάνωσή του, καθώς και η οικονομική του διαχείριση. Ταυτόχρονα, μέσω ερευνητικών εργαλείων, θα μελετηθούν οι προοπτικές ανάπτυξης τόσο του εξεταζόμενου οργανισμού όσο και παρόμοιων μελλοντικών εγχειρημάτων. Τέλος, θα γίνουν προτάσεις για την οργάνωση και διαχείριση παρόμοιων οργανισμών σε συνάρτηση με την υπάρχουσα οικονομική και θεσμική κατάσταση.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ .pdfΚυρίως άρθρο2.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.