Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33812
Title: Ένα πλαίσιο για τη βοήθεια επιλογής της πιο κατάλληλης στρατηγικής συνεργατικής μάθησης λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλά κριτήρια του μαθησιακού περιβάλλοντος
Authors: ΜΠΟΥΓΙΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Συνεργατική μάθηση;Κοινωνιο-γνωστικές θεωρίες
Issue Date: 2015
Abstract: Είναι γενικώς αποδεκτό ότι η σχεδίαση μιας συνεργατικής δραστηριότητας παρουσιάζει δυσκολία τόσο για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να την σχεδιάσουν και να την υλοποιήσουν όσο και για τους μαθητές οι οποίοι δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία αλλά και δυσκολεύονται να εργασθούν στα πλαίσια μιας ομάδας και να συνεργασθούν αποδοτικά. Επίσης οι παράμετροι που διέπουν την σχεδίαση μιας συνεργατικής δραστηριότητας είναι αρκετοί με αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικός σε αρκετές περιπτώσεις να χρειάζεται βοήθεια και υποστήριξη στην επιλογή της κατάλληλης συνεργατικής στρατηγικής. Στα πλαίσια αυτά η παρούσα εργασία προσπαθεί να θέσει ένα αρχικό πλαίσιο επιλογής, να κατηγοριοποιήσει τα κριτήρια επιλογής και να προτείνει έναν αλγόριθμο επιλογής της κατάλληλης συνεργατικής στρατηγικής ώστε να απλοποιήσει, όσο αυτό είναι δυνατό, την διαδικασία επιλογής. Έτσι, εξετάζονται συνεργατικές στρατηγικές που αναφέρονται στην διεθνή βιβλιογραφία, οργανώνονται με βάσει θεματικούς άξονες και υλοποιείται ένας αλγόριθμος σε PHP (τόσο αυτόνομος όσο και σαν πρόσθετο στην πλατφόρμα Moodle). Τέλος, γίνεται μια πρώτη αξιολόγηση του αλγορίθμου από εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
Appears in Collections:ΠΛΗ40 Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HOU-CS-UPG-2015-24.pdfΚυρίως σώμα2.17 MBAdobe PDFView/Open
ΜΠΟΥΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.zipΣυνοδευτικό υλικό7.53 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.