Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛΑΜΠΡΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ-
dc.date.accessioned2017-01-24T07:08:05Z-
dc.date.available2017-01-24T07:08:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2017-01-19-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/33807-
dc.descriptionThis specific project aims to create a mobile phone quiz game app and an accompanying questions database. It is fully functional open source software for mobile devices that could be the basis for subsequent similar quiz games. The initial goal is the design of a multiple choice questions database installed on a server available for any other app that follows this game standard. Afterwards a communication environment is to be created to unite the database with the mobile devices. The ultimate goal is the creation of a time challenge multiplayer game for mobile devices with questions downloaded from the database. The most important part of this application is the ability to provide players to enrich the base with their own new questions. The game supports a database enrichment and evaluation function by the players. This solves the problem of games that have a finite number of questions but also provides, through a procedure of inputting new questions, the opportunity to face questions from wider knowledge sources and also the evaluation of the questions by themselves and not only a limited number of "specialists". In the following chapters all the completion steps are presented. The first part presents of existing applications along with some basic information about them. Then a complete game framework follows and question collection information. In this section is described every aspect for the development of the game. The second chapter is about the initial design and documentation of operational and technical specifications. The third chapter presents of the implementation steps for each component. In the fourth part are the operational results and reports including after testing additions. At the end there is a bibliography and url list and an Appendix with the entire app source code (including English language in code commends).el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία στοχεύει στη δημιουργία μιας εφαρμογής παιχνιδιού ερωτοαπαντήσεων σε κινητό τηλέφωνο και συγχρόνως στη δημιουργία μίας βάσης δεδομένων με ερωτήσεις και απαντήσεις. Ένα ολοκληρωμένο λογισμικό ανοιχτού κώδικα για κινητά με μορφή που θα μπορέσει να αποτελέσει βάση και για μεταγενέστερα παιχνίδια τέτοιου τύπου. Αρχικός στόχος είναι ο σχεδιασμός και η δημιουργία μίας βάσης δεδομένων για την οργάνωση και αποθήκευση ερωτήσεων και απαντήσεων πολλαπλών επιλογών η οποία θα βρίσκεται εγκατεστημένη σε κάποιο database server και θα είναι διαθέσιμη ακόμα και για άλλες εφαρμογές που θα ακολουθούν τα πρότυπα του παιχνιδιού. Στη συνέχεια στόχευε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον επικοινωνίας με τη βάση μέσω διαδικτύου αλλά και κινητού τηλεφώνου. Τελικός στόχος είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού για κινητό τηλέφωνο που θα υποστηρίζει πολλούς παίχτες στους οποίους θα δίνει τη δυνατότητα να απαντούν σε συγκεκριμένο χρόνο ερωτήσεις που προέρχονται από τη βάση δεδομένων. Το σημαντικότερο σημείο αυτής της εφαρμογής είναι η δυνατότητα που παρέχει στους παίχτες να εμπλουτίζουν τη βάση με νέες δικές τους ερωτήσεις. Το παιχνίδι υποστηρίζει τη δυνατότητα εμπλουτισμού της βάσης δεδομένων με ερωτήσεις και απαντήσεις από τους ίδιους τους παίκτες μέσω μίας ορισμένης διαδικασίας εισαγωγής νέων ερωτήσεων αλλά και αξιολόγηση των ερωτήσεων από τους ίδιους. Αυτό λύνει το πρόβλημα των παιχνιδιών που έχουν πεπερασμένο αριθμό ερωτήσεων αλλά και παρέχει την ευκαιρία της συλλογής ερωτήσεων όχι από ένα περιορισμένο αριθμό "ειδικών" αλλά ερωτήσεις που πραγματικά ενδιαφέρουν όλους τους παίχτες από όλο το φάσμα της γνώσης. Στα επόμενα κεφάλαια καταγράφονται όλα τα στάδια ολοκλήρωσης της εφαρμογής. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται ήδη υπάρχουσες εφαρμογές και τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ένα πλήρες σενάριο του παιχνιδιού και πληροφορίες για την ανάπτυξη των ερωτήσεων. Σε αυτό το μέρος υπάρχουν και τα σενάρια λειτουργίας του παιχνιδιού. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται όλα βήματα της βασικής σχεδίασης και η τεκμηρίωση των λειτουργικών και τεχνολογικών προδιαγραφών. Στο τρίτο μέρος υπάρχουν τα βήματα υλοποίησης αλλά και τις εκδόσεις που δημιουργούνται για το κάθε component. Εκεί παρατίθενται και στοιχεία αξιολόγησης από τους πρώτους αξιολογητές. Στο τέλος υπάρχει μια λίστα με urls από τα παιχνίδια που εξετάστηκαν αλλά και όλες τις πηγές που αναφέρονται στην εργασία. Στο παράρτημα της εργασίας υπάρχει ο κώδικας του παιχνιδιού αλλά και της σελίδας που το υποστηρίζει στο διαδίκτυο.el
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.subjectΣυνεργατικό παιχνίδιel
dc.subjectκινητά τηλέφωναel
dc.titleΣυνεργατικό παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων σε κινητά τηλέφωναel
Appears in Collections:ΠΛΗ40 Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lamprou nikos.pdfΚυρίως σώμα3.32 MBUnknownView/Open
ΛΑΜΠΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.zipΣυνοδευτικό υλικό6.5 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.